تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی طرح نیکان بانک تجارت

تسهیلات 50 میلیون تومانی طرح نیکان بانک تجارت
کدخبر : 549135

طرح تسهیلاتی نیکان بانک تجارت بر اساس میانگین سپرده مشتریان با مقاطع 3، 4، 6 و 12 ماهه با بازپرداخت 12 و 24 ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: با توجه به اهمیت اعطای تسهیلات خرد و ارزان قیمت و امکان بهره‌مندی عموم مردم و مشتریان از طریق مدیریت بهینه منابع آنها، بانک تجارت از «طرح تسهیلاتی نیکان» رونمایی کرد.
در این طرح بر مبنای سپرده‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و به صورت منعطف بر اساس میانگین حساب مشتری، تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت 24 ماه با نرخ کارمزد چهار درصد سالانه پرداخت می‌شود.
این تسهیلات برای مشتریان حقیقی و افراد معرفی شده از سوی شخصیت‌های حقوقی از جمله کارکنان شرکت‌ها تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اعطا می‌شود. افراد حقیقی نیز در صورت علاقه می‌توانند امتیاز تسهیلاتی خود را به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) منتقل کنند.
طرح تسهیلاتی نیکان این امکان را برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ فراهم می‌کند تا به صورت گروهی به کارکنان مورد نظر خود تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا کنند.
شرایط این تسهیلات به این صورت است که مشتری می‌تواند با حضور در یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور تا ۶۵ ، ۹۰ و ۱۳۰ درصد از ضریب میانگین مبلغ سپرده‌گذاری در مقاطع ۳ ،۴ و یا ۶ ماهه با مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کند.
در روش بازپرداخت 24 ماهه نیز مشتری می‌تواند به میزان 35، 50، 80 و 100 درصد از ضریب میانگین سپرده‌گذاری خود در مقاطع 4، 6، 9 و یا 12 ماهه تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند.
گفتنی است، سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir سایر اطلاعات مربوط به طرح تسهیلاتی نیکان را در دسترس مشتریان قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: