قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
کدخبر : 549225

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در آذرماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۴روز سه شنبه، بیست و سوم آذرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپا نیوز: قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر، تیبا صندوق دار، تیبا ۲ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.
در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۵۰۰ هزار و ۴۸۰ نفر شرکت کردند که ۴۸۸ هزار و ۸۴۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۹۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار و ۲۵۰ دستگاه تیبا۲ و ۱۰۰ دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.
اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز (سه شنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: