برترین های بورس کالا در هفته گذشته معرفی شدند؛

شرکت های ملی مس اول، فولاد خوزستان دوم، فولاد مبارکه سوم شدند

شرکت های ملی مس اول، فولاد خوزستان دوم، فولاد مبارکه سوم شدند
کدخبر : 549229

براساس آمار فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته به ترتیب شرکت های ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، مجتمع فولاد خراسان، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت اصفهان، جهان فولاد سیرجان، پالایش نفت تهران (تندگویان) لقب ۱۰ شرکت برتر بورس کالا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از دنیای معدن: شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۸۴۲۱ تن انواع محصول شامل مس کاتد، مس کم عیار و کنسانتره فلزات گران بها ارزشی معادل ۱۴ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال را به ثبت رساند و برترین شرکت به لحاظ ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا شد.
سپس شرکت فولاد خوزستان با فروش ۶۵ هزار و ۲۰ تن شمش بلوم و تختال C ارزشی بیش از ۹۰۶۷ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
فولاد مبارکه اصفهان با فروش ۲۳ هزار و ۴۳۰ تن ورق گرم نوردکاران و ورق گرم خودرو به ارزش ۴۶۷۹ میلیارد ریال در جایگاه سوم ایستاد.
پس از فولاد مبارکه، شرکت پالایش نفت بندرعباس با فروش ۴۵ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین و ثبت ارزشی معادل ۴۲۲۱ میلیارد ریال چهارم شد.
صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با دادوستد ۲۶ هزار و ۵۹۸ تن سبد میلگرد مخلوط به ارزش ۳۷۷۱ میلیارد ریال رتبه پنجم را کسب کرد.
مجتمع فولاد خراسان با ثبت معامله ۲۴ هزار و ۷۴۰ تن سبد میلگرد و شمش بلوم ارزشی بیش از۳۳۸۴ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و ششم شد.
شرکت پتروشیمی تندگویان ۱۲ هزار و ۸۸ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر فروخت و با ثبت ارزش ۳۳۳۳ میلیارد ریالی جایگاه هفتم را از آن خود کرد.
شرکت پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۳۰ هزار تن لوب کات سبک و وکیوم باتوم ارزش بیش از ۳۰۵۵ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه هشتم ایستاد و پس از آن شرکت جهان فولاد سیرجان با ثبت معامله ۲۰ هزار تن ششم بلوم و سبد میلگرد مخلوط به ارزش ۲۶۹۵ میلیارد ریال قرار دارد.
با ثبت معامله ۲۶ هزار و ۳۹۰ تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) موفق به ثبت ارزش ۲۶۴۳ میلیارد ریالی شد و جایگاه دهم را از آن خود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: