مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران:

بانک اقتصاد نوین در حساس‌ترین مقطع به یاری پروژه گچساران شتافت

بانک اقتصاد نوین در حساس‌ترین مقطع به یاری پروژه گچساران شتافت
کدخبر : 549249

مدیرعامل بانک اقتصادنوین از سایت پتروشیمی گچساران، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی و کلان کشور بازدید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از بانک اقتصاد نوین: «علیرضا بلگوری» مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در جریان این بازدید با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی گچساران از افتخارات صنعت کشور خواهد بود، گفت: پیشرفت‌هایی که در پتروشیمی گچساران حاصل‌شده بسیار ملموس و موجب مسرت و خوشحالی است.
او با تاکید بر اینکه حضور در کنار جهادگران عرصه صنعت در شرایط سخت تحریمی، افتخاری برای بانک اقتصاد نوین است، گفت: ماموریت و استراتژی ما در گروه مالی اقتصادنوین این است که تمام‌قد در خدمت شکوفایی تولید و اشتغال در جهت به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصادی کشور باشیم و تامین مالی پروژه‌های بزرگ ملی همچون پروژه‌های صنعت پتروشیمی در جهت تحقق همین هدف انجام شده است.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر اینکه آثار پروژه‌هایی که به تولید و رونق صادرات منجر می‌شود برای آحاد جامعه بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: این پروژه‌ها ضمن کمک به افزایش اشتغال و محرومیت‌زدایی به تولید ملی و تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی کمک می‌کنند.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با بیان اینکه، متخصصان، مهندسان و کارگران خدوم، نقش‌آفرینان اصلی پروژه گچساران هستند، افزود: امیدوارم به لطف خداوند و همت این عزیزان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور باشیم.
در ادامه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین در هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: سرآغاز هر پروژه و تحول عظیم آن، تامین مالی است و خانواده پتروشیمی گچساران قدردان اعتماد و همراهی بانک اقتصاد نوین است که در این مهم عملکردی فراتر از انتظار داشت.
مصطفی حیدریان با بیان اینکه در فروردین سال 1399 این سایت شرایط بسیار نامطلوبی داشت، افزود: شرایط به‌گونه‌ای بود که عملیات این سایت متوقف شده بود و دوهزار و 800 نفر نیروی کار این سایت در آستانه بیکاری قرار داشتند اما از یک سال و نیم گذشته با حمایت به‌ موقع بانک اقتصاد نوین انقلابی در این مجموعه رخ داد و خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت 90درصدی این پروژه هستیم و از پایان سال جاری نیز بهره‌برداری از این پروژه به‌تدریج آغاز خواهد شد.
او همچنین گفت: بانک اقتصادنوین با پویایی و چابکی و بدون بوروکراسی‌های رایج اداری به یاری ما آمد و این پروژه را نجات داد که جای تبریک و تشکر فراوان دارد.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران با تاکید بر اینکه ورود بانک اقتصادنوین به طرح‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به‌ویژه به پروژه ملی گچساران بسیار هوشمندانه بود، بیان داشت: این بانک با مشارکت سازنده در حساس‌ترین مقطع زمانی به یاری این پروژه شتافت که قطعا ‌نتیجه آن برای هر دو طرف برد-برد خواهد بود.
گفتنی است، پتروشیمی گچساران از مهم‌ترین پروژه های صنعت پتروشیمی است که نقش مهمی در تامین خوراک مجتمع‌های زیرمجموعه پتروشیمی باختر و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه دنا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: