تقدیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستاوردهای بومی سازی ذوب آهن اصفهان

تقدیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستاوردهای بومی سازی ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 549264

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۲۳ آذرماه از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی بازدید و از فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در راستای بومی سازی و تعامل و همکاری با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان تقدیر کردند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید، تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان را که برای اولین بار در کشور صورت گرفت، یک خدمت بزرگ به صنعت ایران دانست و گفت: قدم های بعدی ذوب آهن پس از تولید ریل مانند تولید ریل زبانه سوزن و بومی سازی سایر تجهیزات مرتبط با آن نیز بسیار مهم بوده و کمک بسیاری به توسعه خطوط ریلی کشور، نموده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید، اقدام ذوب آهن در راستای ارائه توانمندی ها و نیازهای بومی سازی خود که در قالب یک کتاب صورت گرفته است را قابل تقدیر و الگویی برای سایر شرکت ها دانست و گفت: این مجموعه موجب تسهیل در فرایندهای شرکت های دانش بنیان و فعال در زمینه بومی سازی می گردد.
شایان ذکر است، ذوب آهن اصفهان علاوه بر انتشار ویژه نامه توانمندی ها و نیازهای بومی سازی، در وب سایت سازمانی خود نیز صفحه ای برای مراجعه شرکت های دانش بنیان ایجاد کرده است که می توانند اطلاعات مربوط به نیازهای بومی سازی این شرکت را مشاهده نموده و با واحد تحقیق و توسعه این شرکت ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است، سومین دوره نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا ۱۴۰۰) همزمان با هفته پژوهش و فناوری از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین المللی تهران با ارائه نیازمندی‌های پژوهشی و فناورانه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی آماده پذیرایی از نخبگان، پژوهشگران و فناوران کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: