رپرتاژ آگهی//

نحوه خرید ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی

نحوه خرید ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی
کدخبر : 549328

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و افراد از حوزه‌های مختلف به خرید و فروش ارز دیجیتال روی آورده‌اند، پیدا کردن یک مرجع معتبر برای خرید ارز دیجیتال و انجام معاملات، بسیار مهم است. در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در این حوزه فعال هستند که همتاپی یکی از آنهاست.

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و افراد از حوزه‌های مختلف به خرید و فروش ارز دیجیتال روی آورده‌اند، پیدا کردن یک مرجع معتبر برای خرید ارز دیجیتال و انجام معاملات، بسیار مهم است. در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در این حوزه فعال هستند که همتاپی یکی از آنهاست. همتاپی، بعنوان یک سامانه معاملات آنلاین معتبر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در فضایی امن برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

تا همین چند وقت پیش کاربران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال مسیر سخت و پرچالشی را پیش رو داشتند، اما امروز با وجود صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی و بالا رفتن آگاهی خریداران ارزهای دیجیتال، تا حدی سختی‌های مسیر از بین رفته است. هم‌اکنون در صرافی همتاپی این مسیر تا حد زیادی ساده‌سازی شده است و شما می‌توانید با طی کردن مراحل مشخصی به راحتی ارز مورد نظر خود را خریداری کرده و از سرمایه گذاری و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال کسب سود نمایید. در ادامه مراحل خرید ارزهای دیجیتال در صرافی همتاپی به تفکیک بیان شده است.

چرا صرافی ارز دیجیتال همتاپی؟

دلایل بسیاری برای انتخاب همتاپی به ‌عنوان یکی از بهترین صرافی های معتبر ایرانی جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

صرافی همتاپی جهت انجام معاملات، کارمزدی دریافت نمی‌کند. این نکته یک ویژگی فوق‌العاده و بی‌نظیر برای کاربران ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، چرا که خرید بدون کارمزد بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد سود معاملات شما در بلند مدت رشد چشمگیری داشته باشد و ترسی از انجام تعداد معاملات زیاد نداشته باشید.

علاوه بر این، در همتاپی به راحتی می توانید تتر (USDT) و ریال خود را به دیگر ارزهای دیجیتال و بالعکس تبدیل نمایید. کاربران این امکان را دارند تا به هر روشی که راحت‌تر می‌باشند معاملات خود را انجام دهند. صرافی ارز دیجیتال همتاپی از به‌روزترین و مهم‌ترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده تا کاربران نگرانی بابت از دست رفتن فرصت‌ خرید ارزهای دیجیتال متنوع را نداشته باشند.

طریقه خرید ارز دیجیتال در صرافی همتاپی به چه صورت است؟

0

شما می‌توانید تنها با تکمیل چند مرحله ساده در پلتفرم صرافی ارز دیجیتال همتاپی به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. در ابتدا وارد وب سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی به نشانی hamtapay.net شوید. همچنین شما می‌توانید لغت «همتاپی» را در گوگل جستجو کرده و وارد اولین لینک نتایج گوگل شوید. دقت داشته باشید در صورت ورود از طریق گوگل آدرس سایت با آدرس ذکر شده در بالا تطابق داشته باشد.

پس از ورود به سایت می‌توانید از طریق گزینه ثبت‌ نام که در بالای صفحه مشخص شده است, حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. در این مرحله اطلاعات هویتی خود را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات و ادامه مراحل احراز هویت در پنل کاربری خود، می‌توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام نمایید. دقت داشته باشید سطوح کاربری در همتاپی متفاوت بوده تا کاربران اختیار عمل لازم جهت ارائه مدارک و هم‌ زمان انجام معاملات را داشته باشند. در واقع هر شخصی با انجام مراحل مختلف احراز هویت می‌تواند از امکانات هر سطح برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال برخوردار باشد.

حال نوبت به خرید ارز دیجیتال می‌رسد. در ابتدا باید موجودی حساب خود را شارژ کنید. برای این کار می‌بایست از طریق پنل کاربری و بخش کیف ‌پول جهت واریز مبلغ مورد نظر به حساب کاربری در سایت همتا پی اقدام کنید. پس از شارژ موفق ‌آمیز کیف ‌پول خود می‌توانید با استفاده از موجودی خود برای خرید ارز دیجیتال اقدام کنید.

در سمت راست پنل کاربری با انتخاب گزینه «خرید و فروش سریع» می توانید لیستی از تمامی ارزهای پشتیبانی شده در صرافی ارز دیجیتال همتاپی را مشاهده نمایید. در این مرحله کافی است ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب رمز ارز مورد نظر، دو حالت برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد:

۱) شما می‌توانید مقدار مورد نظر از ارز دیجیتال را وارد کنید.

۲) مبلغ مشخصی از تومان را وارد نمایید.

در هر دو حالت، ماشین حساب ارز دیجیتال، مبلغ مورد نیاز یا مقدار قابل خرید از آن رمز ارز را جهت خرید آن ارز دیجیتال نمایش می‌دهد.

پس از مشخص شدن مقدار ارز دیجیتال حالا می‌بایست روی گزینه ثبت سفارش جدید کلیک کنید تا خرید شما نهایی شود. در این مرحله اطلاعات سفارش شما به‌ صورت کامل جهت تایید نهایی به شما نمایش داده می‌شود و پس از تایید شما خرید در عرض چند لحظه نهایی خواهد شد.

پس از نهایی شدن خرید پیامی تحت عنوان «عملیات موفق» به شما نمایش داده می‌شود که حاکی از انجام معامله است. در همین پیام گزینه‌ای تحت عنوان تاریخچه معاملات وجود دارد که شما می‌توانید با کلیک بر روی این گزینه سوابق معاملات و خرید و فروش‌های خود را مشاهده نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: