رشنوادی:

سرمد باید در حد نام و آوازه سهامداران خود رشد کند

سرمد باید در حد نام و آوازه سهامداران خود رشد کند
کدخبر : 549537

مدیرعامل بیمه سرمد، گفت: سرمد با وجود تلاش سال‌های گذشته، به جایگاه واقعی خود دست نیافته و باید در حد نام و آوازه سهامداران بزرگ خود رشد کند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد: نشست سراسری مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور معاونان و مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور در تهران برگزار شد تا نقشه راه بیمه سرمد در دوران مدیریت جدید برای شعب ترسیم شود.
«یعقوب رشنوادی» مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست با اشاره به فراز و فرودهای شرکت در سال 1400 اظهار کرد: خبرهای خوبی در راه است و امیدواریم با کمک تمامی مدیران ستادی و روسای شعب در کشور شاهد تحقق همه اهداف خود باشیم.
وی افزود: انتظارات زیادی از بیمه سرمد وجود دارد و ما اینجا جمع شده‌ایم که سرمد را نه تنها به روزهای خوب بازگردانیم، بلکه گام‌های بلندتری برداریم تا سرآمد صنعت بیمه کشور باشیم.
رشنوادی تاکید کرد: نگاه ما به مسئولیتی که در اختیارمان قرار گرفته، این است که امانتی دست به دست گشته تا به دست ما رسیده است. مهم این است که شرایط امانتداری رعایت شود. ما تلاش خواهیم کرد که به کمک شما این امانت را پاس بداریم و به آنچه که وظیفه ماست عمل کنیم.
مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اینکه برای پاسداری دو ارزش عدالت و امانتداری، باید سلامت خود را در همه ابعاد و زوایای کاری حفظ کنیم، افزود: خط قرمز بیمه سرمد، سلامت اداری و کاری است. چیزی مهم‌تر از تحقق اهداف برای یک سازمان وجود ندارد، اما با این حال نمی‌خواهیم اهداف شرکت بیمه سرمد را به هر قیمتی محقق کنیم، بلکه قصد داریم با سلامت و از راه قانون به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.
وی گفت: معتقدیم راه سالم برای رسیدن به اهداف وجود دارد و ما نیز هدفی تعیین نکردیم که از راه قانونی و سالم، قابل تحقق نباشد.
رشنوادی درباره اصول کاری بیمه سرمد نیز ابراز کرد: چند اصل اساسی، مبنای کار ماست. سیاست ما در دوره جدید سه اصل کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین است.
وی افزود: در کار حرفه‌ای، تاکید بر رعایت عقلانیت بوده و ملاک هم، نتیجه و خروجی کار است. ممکن است حرفهایی زده شود و ایده‌های بزرگ و خوبی وجود داشته باشد، اما اگر این ایده‌ها به بار ننشیند، نتیجه‌ای برای مجموعه نخواهد داشت. مفهوم کار حرفه‌ای، دستیابی به اهداف با رعایت عقلانیت است.
مدیرعامل بیمه سرمد درباره برنامه‌محوری گفت: دلیل شکست بسیاری از سازمان‌ها، غفلت از شرایط پیرامونی‌شان است. غفلت از موقعیت و منابعی که در اختیار دارند و یا غفلت از فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت. مهم‌‌ترین دلیل شکست، غفلت است و چاره آن نیز تذکر و یادآوری است. همه باید با دقت، برای تک تک فعالیت‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌محوری سرلوحه کارمان باشد.
وی درباره محور سوم فعالیت‌های بیمه سرمد درباره بیمه‌داری نوین اظهار کرد گفت: هیچ راهی برای عرض اندام در برابر رقبا نداریم، مگر این که خدمات خود را به صورت خلاقانه ارائه کنیم. باید تلاش‌مان این باشد که شیوه‌های مرسوم را کنار بگذاریم و راه‌های خلاقانه‌ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بیابیم و و رضایت مشتری را به دست آوریم.
رشنوادی با اشاره به نقشه راه بیمه سرمد در دوران مدیریت جدید گفت: مدیران ارشد شرکت، نقشه راهی برای بیمه سرمد ترسیم کرده‌اند که به‌زودی تدوین و نهایی می‌شود و با جزئیات در اختیار مدیران استانی قرار خواهد گرفت. باید به این نقشه راه و چشم‌انداز اعتقاد و باور داشته باشیم.
وی افزود: بیمه سرمد با وجود تلاش سال‌های گذشته هنوز به جایگاه واقعی و حقیقی خود نرسیده است. ما به سهامداران قول داده‌ایم که سرمد در حد نام و آوازه سهامداران بزرگ خود رشد کند.
در ادامه جلسه مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل، رسول ساجدی معاون توسعه بازار، اموراستان‌ها و شبکه فروش، مجید حبیبی معاون فنی، محمدرضا مجدرضایی معاون امور مالی اقتصادی، پژمان نریمانی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع و جابر توان، مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، گزارشی از وضعیت پیش روی سرمد در سه ماهه پایان سال ارائه کردند.
این نشست هم‌چنین فرصتی مغتنمی بود تا روسای شعب بیمه سرمد، نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را درباره بهبود روند کاری و خدمات‌دهی در استان‌های سراسر کشور مطرح کنند. تمرکز بیشتر بر ارائه خدمات در استان‌های محروم، بهبود امکانات اداری و سازمانی در شعب استانی برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، تغییر استراتژی تبلیغات محیطی در استان‌ها، تسریع روند پرداخت برخی خسارت‌ها در استان‌ها و ارتقای سطح نیروی انسانی شعب، از جمله مسائلی بود که روسای شعب استانی بیمه سرمد به آن پرداختند. همچنین در این نشست بر بازدید میدانی از شعب سراسر کشور و لزوم تغییرات در شاخص‌های امتیازدهی به شعب تاکید شد.
در پایان این نشست، از اولین سامانه صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث با قابلیت صدور همزمان کد یکتا از طریق سامانه جامع بیمه‌گری شرکت فناوران رونمایی شد. این سامانه منحصر به‌فرد بیمه سرمد، اولین سامانه آنلاین صدور بیمه‌نامه شخص ثالث در کشور است که قابلیت دریافت همزمان کد یکتا را از طریق شرکت فناوران دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: