سودآوری بیمه تعاون در فروش حق بیمه حوادث، زندگی و درمان | رشد بیش از ۶۰ درصدی حق بیمه

سودآوری بیمه تعاون در فروش حق بیمه حوادث، زندگی و درمان | رشد بیش از ۶۰ درصدی حق بیمه
کدخبر : 549976

بررسی صورت های مالی شرکت بیمه تعاون در دوره یکماه منتهی به آخر آبان نشان می دهد که این شرکت بیمه توانسته است عملکرد خوبی در فروش و صدور بیمه حوادث، زندگی و درمان داشته باشد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: طبق گزارش های موجود از سامانه کدال بیمه تعاون در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ در بخش حوادث ۲ هزار ۴۵۵ میلیون ریال حق بیمه (شامل قبولی اتکایی) صادر کرده است که خسارتی در این محدوده زمانی پرداخت نکرده است.
همچنین در دوره یکماهه دربخش بیمه زندگی اندوخته دار، نیز این شرکت بیمه ای ۲۰ هزار و ۸۹۹ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که در این بخش فقط ۳ هزار ۱۷۰ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.
شرکت بیمه تعاون طی مدت یکماه در بخش درمان ۸۲ هزار و ۳۰۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده که هزار و ۶۵۸ هزار میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است

درآمدزایی نسبتا مناسب در فروش حق بیمه نسبت به پرداخت خسارات

در صورت های مالی منتشر شده کدال در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ آمده است، بیمه تعاون در بخش ثالث مازاد و دیه نیز ۵ هزار و ۱۵۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که در طول این مدت زمان توانسته است فقط ۲ هزار و ۴۹۵ میلیون ریال خسارت بپردازد که این موضوع حکایت از منفعت بیمه در این بخش دارد.
همچنین شرکت بیمه تعاون در این مدت زمان در بخش حوادث سرنشین نیز ۳۳ هزار ۶۳۴ حق بیمه صادر کرده است که توانسته است فقط ۱۶۱ میلیون ریال خسارت پرداخت کند.
علاوه بر این در بخش رشته بیمه ثالث اجباری بیمه تعاون در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰، ۲۵۴ هزار و ۴۲۸ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده که طی این مدت ۱۸ هزار و ۸۵۸ میلیون خسارت پرداخت نموده است. همچنین در طی این مدت یکماه این شرکت بیمه در بخش درمان نیز ۸۲ هزار و ۳۰۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده که هزار و ۶۵۸ هزار میلیون ریال خسارت را پرداخت کرده است.
بنابراین با توجه به صورتهای مالی منتشر شده از سامانه کدال، این شرکت بیمه ای در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ نشان می دهد، عملکرد مثبت با سود آور نسبتا خوبی را داشته است.
علاوه بر این عملکرد شش ماهه بیمه تعاون در سامانه کدال بیانگر آن است که این شرکت بیمه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد بالای ۳۰ درصدی را در تولید حق بیمه داشته است و از این طریق سود عملیاتی قابل توجهی را نصیب خود کرده‌است.
شرکت بیمه تعاون در شش ماهه نخست امسال حدود ۳ هزار و ۷۰۳ میلیارد ریال حق بیمه فروخته است که ۶۳ درصد نسبت به شش ماهه ابتدای سال گذشته رشد داشته و طی شش ماهه ابتدای امسال ۶۲ درصد از عملکرد یکساله، پارسال را عملیاتی کرده است.

رشد فروش حق بیمه شرکت بیمه تعاون نسبت به سال گذشته

این شرکت بیمه در شش ماهه نخست امسال حدود ۳ هزار و ۷۰۳ میلیارد ریال حق بیمه فروخته است که ۶۳ درصد نسبت به شش ماهه ابتدای سال گذشته رشد داشته و طی شش ماهه ابتدای امسال ۶۲ درصد از عملکرد یکساله، پارسال را عملیاتی کرده است.
در این دوره شش ماهه بالاترین حق بیمه صادره با رقم یک هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال به بیمه شخص ثالث، رقم یک هزارو ۶۱۰ میلیارد ریال به رشته بیمه درمان، ۴۳۴ میلیارد ریال به بیمه بدنه و ۴۰۹ میلیارد ریال به بیمه مسئولیت اختصاص داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: