مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از نمایشگاه دست آوردهای جهاد دانشگاهی:

گسترش کسب و کار با حضور قشر جوان اهمیت زیادی دارد

گسترش کسب و کار با حضور قشر جوان اهمیت زیادی دارد
کدخبر : 550002

مدیرعامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی، بازاریابی، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندی ها و دست آورهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی 1400 در محل بوستان گفتگو، بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: «سیدمجید بختیاری» مدیر عامل در این دیدار اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه با حضور قشر جوان در جهت گسترش  کسب و کار اهمیت زیادی دارد و مهمترین دست آورد آن، امید و باور ظرفیت های علمی موجود در داخل کشور، روحیه کار آفرینی، خلق ایده و محصول، است.
وی با اشاره به زمینه های مشترک همکاری در بخش های مختلف آموزش و پژوهش، تأمین نیازهای بیمه ای بخشی از کسب و کارهای مجموعه جهاددانشگاهی را از طریق تداوم تعاملات فی مابین امکانپذیر دانست.
بر اساس این گزارش، دکتر بیجندی معاون سازمان جهاد دانشگاهی، دکتر سلگی و دکتر موسوی از مدیران ارشد این سازمان، مدیرعامل و مدیران کل بیمه ایران را همراهی نمودند و طی مذاکرات صورت گرفته طرفین بر وجود زمینه های همکاری متقابل تأکید نموده و برای پوشش بیمه ای طرح های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف به توافق رسیدند.
همچنین با توجه به سرآمدی جهاددانشگاهی در حوزه  آموزش بر ضرورت استفاده از ظرفیت های این سازمان در زمینه آموزش و توسعه از سوی بیمه ایران تأکید و طرفین خواستار تداوم گفتگو برای گسترش همکاری شدند.
گفتنی است در این بازدید ۲ ساعته، مدیرعامل و هیأت همراه از حوزه های  مختلف پژوهشی و آموزشی نمایشگاه که درقالب غرفه های مختلف از جمله پارک های فن آوری، فن آوری نانو، پزشکی، مخابرات، واحدهای مهندسی و زیر ساخت، کشاورزی، علوم انسانی و .... سازماندهی شده بود بازدید نمودند که با استقبال گرم و توضیحات متخصصین مربوطه همراه شد.
در حاشیه این دیدار نیز، مصاحبه هایی از سوی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) متعلق به جهاد دانشگاهی، روابط عمومی سازمان و روزنامه کسب و کار با مدیرعامل بیکه ایران صورت پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: