بیمه رازی در صدر اخبار صنعت بیمه

بیمه رازی در صدر اخبار صنعت بیمه
کدخبر : 550081

بررسی اخبار شرکت‌های بیمه حکایت از آن دارد که تنها در آذرماه ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰۰خبر از بیمه رازی در فضای رسانه‌ای کشور نشر و بازنشر شده و این شرکت توانسته رتبه نخست اطلاع رسانی و فعالیت رسانه‌ای را در صنعت بیمه از آن خود کند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه رازی: بیمه رازی در حالی اولین روزهای زمستان سال ۱۴۰۰ را پشت سر می گذارد که بررسی فعالیت رسانه‌ای این شرکت در آخرین ماه پاییز نشان از آمار بیشترین اخبار تولیدی و انعکاسی از سوی شرکت‌های صنعت بیمه را دارد.
در آذرماه حدود ۱۳۰۰ خبر از بیمه رازی در فضای رسانه‌ای کشور نشر و بازنشر داده شده است که حجم قابل توجهی از این اخبار مربوط به فعالیت‌های دکتر «علی جباری» مدیرعامل بیمه رازی در زمینه ریاست پنل تخصصی شبکه فروش در همایش بیمه و توسعه، حضور مدیرعامل بیمه رازی در برنامه زنده شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران، بررسی، تحلیل و اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و حضور افراد نام آشنای صنعت بیمه در رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بوده است.
نکته قابل توجه در بررسی آمار اخبار منتشر شده با محوریت بیمه رازی آن است که در کنار بازنشر اخبار شرکت از سوی رسانه‌ها به ویژه پایگاه‌های خبری، فعالیت این شرکت، حتی در سطح بین المللی از سوی رسانه‌ها رصد و نقد می‌شود که این موضوع، نکته بسیار مهمی برای شرکت بیمه رازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: