رپرتاژ آگهی/

تجربیات میثم شکری ساز: چطور با تغییر تفکر پولدار شویم؟

تجربیات میثم شکری ساز: چطور با تغییر تفکر پولدار شویم؟
کدخبر : 550151

امروزه که از هر طرف اخبار بدی از دنیای اقتصاد به دست ما می‌رسد، خیلی راحت می‌توانیم در دام تفکرات منفی گرفتار شویم. در این محیط چگونه می‌توانیم ذهنیت خود را تغییر داده و ثروت واقعی را به خود جذب کنیم؟

میثم شکری ساز می‌گوید شما برای جذب ثروت و فرصت‌های بهتر، باید دیدگاه مثبتی نسبت به مسائل داشته باشید. اگر بخواهید خارج از چارچوب فکر کنید، خیلی راحت می‌توانید از شرایط مالی فعلی خود فراتر رفته ثروت و شادی بیشتری را به خود جذب کنید.

تفاوت بین طرز فکر یک فرد ثروتمند با یک فرد فقیر چیست؟ افراد موفق چه تفاوتی با بقیه دارند؟ بسیاری از مردم تنها به یک دلیل نمی‌توانند به ثروت مورد نظر خود دست یابند و آن دلیل چیزی نیست جز یک طرز فکر غلط! همه چیز از طرز فکر شما شروع می‌شود و حتی می‌توان گفت که شانس هیچ نقشی در موفقیتتان ندارد.

بزرگترین تفاوت بین افراد ثروتمند و فقیر، در طرز فکر و رفتارشان است. میثم شکری ساز در ادامه چند روش کاربردی برای تغییر تفکر را با شما به اشتراک می‌گذارد که با استفاده از آن می‌توانید شروع به جذب ثروت و موفقیت کنید:

 

۱. تمام مزاحمت‌های کوچکی که در اطرافتان وجود دارند را از بین ببرید

هر چیزی که برایتان مزاحمت ایجاد می‌کند و مجبور به تحملش هستید، در واقع انرژی شما را کاهش می‌دهد. اکثر مردم در زندگی خود چیزی در حدود ۶۰ تا ۱۰۰ عامل مزاحم را تحمل می‌کنند. برای شناسایی این عوامل مزاحم وقت بگذارید و سعی کنید که تا جای ممکن از شر آنها خلاص شوید و سپس این پیروزی بزرگ را با یک دوست جشن بگیرید.

۲. به پول خود احترام بگذارید

 اسکناس های خود را به طور مرتب در یک کیف پول جذاب قرار دهید. برای جذب ثروت باید با پول خود با احترام رفتار کنید. یک کیف پول مرتب، اولین نشانه‌ی این است که شما پول و زندگی مالی خود را جدی می‌گیرید.

۳. از آنچه که در حال حاضر دارید قدردانی کنید

اگر بنشینید و با خود فکر کنید: «من خانه ام را دوست ندارم، ای کاش خانه بزرگتری داشتم.» یا «من نمی توانم صبر کنم تا یک ماشین جدید بگیرم، چون خجالت می‌کشم با این ماشین رانندگی کنم»، در واقع شما با افکار خود ارتعاشات منفی می‌فرستید و طبق قانون جذب، افکار منفی هیچ چیز مثبتی را برایتان به ارمغان نمی‌آورند. در عوض شما باید خانه یا ماشین خود را دوست داشته باشید. یا سپاسگزار باشید که سقفی بالای سرتان، تختی برای خوابیدن و غذایی بر روی میزتان دارید. هر چه بیشتر از آنچه که در حال حاضر دارید قدردانی کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید چیزهای بیشتری را به دست آورید.

b346339c-d4ef-43ee-adc4-d3c5fee5fb11

4. یک فضای خالی ایجاد کنید

هر چیزی که در یک سال گذشته از آن استفاده نکرده‌اید را دور بریزید. طبیعت از خلاء بیزار است و خیلی زود سعی می‌کند تا جای خالی را با چیزهای جدید پر کند. پس با این کار فضایی را برای ظهور چیزهای جدید و بهتر فراهم کنید. هیچ چیز به اندازه‌ی پاک کردن آشفتگی‌ها از محل کار و خانه، برای جذب فرصت‌های جدید موثر نیست.

5. یک لذت روزانه را برای خود تعیین کنید

با این کار می‌توانید مطمئن شوید که هر روز، چیز لذت‌بخشی در انتظارتان است و بدین ترتیب هر روز خود را با اشتیاق شروع می‌کنید. لازم نیست که این چیز لذت‌بخش خیلی بزرگ یا خیلی گران باشد. بلکه می‌تواند چیزی به سادگی یک حمام آب گرم، یک تماس تلفنی با یک دوست، یک زمان برای تنهایی و یا فقط قدم زدن در پارک باشد.

6. نقاط قوت خود را تقویت کنید

کارهایی که در آن‌ها مهارتی ندارید و یا هیچ علاقه‌ای به انجامشان ندارید را کلا کنار بگذارید. زندگی خیلی کوتاه‌تر از آن است که آن را با انجام کاری که در آن عالی نیستید، تلف کنید. در عوض، نقاط قوت خود را دریابید و روی بهبود آنها تمرکز کنید. چیزهایی که جزو نقاط ضعفتان به شمار می‌روند را کنار بگذارید.

7. کاری را انجام دهید که به شما انرژی می دهد

برای خود یک برنامه‌ریزی مشخص داشته باشید و سعی کنید فعالیت‌هایی را برنامه‌ی خود بگنجانید که به شما انرژی می‌دهد، ذهنتان را باز می‌کند و به زندگی‌تان هیجان می‌بخشد، با این کارها می‌توانید از فرسودگی خود جلوگیری کنید و دیگر با کار خسته نشوید. حواستان باشد که تماشای تلویزیون به هیچ وجه جزو این فعالیت‌ها به حساب نمی‌آید، زیرا این کار فقط انرژی شما را تخلیه می‌کند. به جای آن سعی کنید به باشگاه بروید، یوگا کار کنید، به یک کلاس موسیقی بروید، یا هر کاری که فکر می‌کنید به شما انرژی می‌دهد را انجام دهید!

8. هر روز بر چیزهای مهم تمرکز کنید

اکثر ما هر روز به راحتی با فعالیت‌های بی‌اهمیت سرگرم می‌شویم و در نهایت از چیزی که واقعاً اهمیت داشته غافل می‌مانیم. هر روز از خود بپرسید که «امروز چه چیزی مهم است؟» و سپس از خود بپرسید که: «من در راستای این امر مهم باید چه کاری انجام دهم؟» همین سؤال و جواب ساده برای اجتناب از حواس‌پرتی‌های بیجا کافی است.

9. وعده‌های کمتر و کوچکتری بدهید اما سعی کنید چیزی بیش از وعده‌ی خود را عملی کنید

 اگر فکر می‌کنید که می‌توانید کاری را در عرض یک هفته انجام دهید به رئیس خود بگویید که این کار دو هفته طول می‌کشد و سپس آن را زودتر انجام دهید. اکثر مردم زمان انجام کارها را دست کم می‌گیرند و در نهایت این باعث بدقولی‌شان می‌شود. عادت کنید که زمان مورد نیاز برای انجام کارها را دو یا سه برابر تعیین کنید اما آن را زودتر از چیزی که قول داده بودید به پایان برسانید.

10. روی خودتان سرمایه گذاری کنید

در نهایت میثم شکری ساز به شما توصیه می‌کند که همیشه به یادگیری و رشد خود ادامه دهید. با توجه به تغییرات سریع دنیا، شما باید هموراه در تلاش باشید تا دانش و مهارت خود را بهبود بخشید وگرنه اطلاعات و مهارتتان در عرض سه ماه منسوخ خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: