مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال به متقاضیان

اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف 2000 میلیون ریال به متقاضیان
کدخبر : 550205

مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران از اعطای کارت های اعتباری مروارید پلاس با مبالغ 2000، 1000، 500، 300، 200، 100 و 50 میلیون ریالی به مشتریان اعتباری این بانک و دیگر هموطنان متناسب با اعتبار سنجی آنها، برای خرید کالا و خدمات، خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: «علیرضا واحدپور» با اعلام این خبر، افزود: درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف ۲ میلیارد ریال واگذار می‌کند.
واحدپور تصریح کرد: کارت اعتباری مروارید پلاس صرفا برای اعطای تسهیلات در قالب عقد مرابحه قابل استفاده و با رنخ سود 15 درصد بوده و تراکنش های مالی دیگر نظیر برداشت وجه، انتقال وجه و برداشت از کارت مزبور مجاز نمی باشد.
وی در ادامه عنوا‌ن‌کرد: تمامی کارت های اعتباری مروارید پلاس ، فقط بر روی دستگاه‌های POS نصب شده در فروشگاه های طرف قرارداد با پست بانک ایران قابل بهره برداری می باشد.
مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک درپایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و درصورت نیاز از آن بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: