اپلیکیشن آسیا برتر نرم افزار جدید صدور بیمه نامه

اپلیکیشن آسیا برتر نرم افزار جدید صدور بیمه نامه
کدخبر : 550209

نرم افزار" آسیا برتر" سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه ای به مردم و همچنین دسترسی آسان و سریع به پوشش های مورد نیاز بیمه ای طراحی شده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: نرم افزار "آسیا برتر" و در مرحله نخست، امکان استعلام قیمت و صدور بیمه نامه شخص ثالث به صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور  بیمه نامه سایر  رشته های بیمه ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه ای درمان تکمیلی  در این بستر الکترونیکی فراهم می شود.
بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در زندگی مردم به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا قابلیت پیام رسانی به صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این نرم افزار وجود دارد.
کیف پول بیمه ای، برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات برخط و اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظر سنجی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.
این گزارش تصریح می کند هدف از ایجاد این نرم افزار، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز مشتریان و بیمه گذاران بیمه آسیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: