سرپرستی استان کرمان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

سرپرستی استان کرمان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
کدخبر : 550233

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه بازدیدهای میدانی خود از بخش‌های مختلف شرکت، این بار با سفر به استان کرمان از نزدیک با کارکنان، نمایندگان و برخی از ذی نفعان بیمه کوثر در این استان دیدار کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر: «ابوالفضل آقادادی» به همراه تنی چند از معاونان و مدیران خود با حضور در محل سرپرستی استان کرمان، از بخش‌های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت و عملکرد بیمه کوثر در این استان قرار گرفت.
نشست هم‌اندیشی با نمایندگان استان یکی از برنامه‌های این سفر بود. مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در این نشست، بی واسطه، دغدغه‌ها و سوالات شبکه فروش را شنیدند و در محیطی صمیمی به پاسخگویی، بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پرداختند.
همچنین آقادادی به همراه معاونان و مدیرانی که وی را در این سفر همراهی می‌کردند با کارکنان سرپرستی کرمان به گفت‌وگو نشستند. در این جلسه دیدگاه‌ها، انتقادها و راهکارهای کارکنان شنیده شد و هیئت بازدیدکننده نیز مطالبی را در موضوعات مختلف با کارکنان در میان گذاشتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان از طریق معیارهای مختلفی همچون پاسخگویی، رضایت در پرداخت‌ها، رسیدگی دقیق به شکایات، ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان و سادگی و سرعت در فرآیندهای کاری دارد تا بتوانیم آرامش‌خاطر و رضایت را برای همه ذی‌نفعان که اصلی‌ترین سرمایه‌های بیمه کوثر هستند به ارمغان آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: