مکتب سردار شهید سلیمانی برگرفته از مکتب والای فاطمه زهرا (س) است

مکتب سردار شهید سلیمانی برگرفته از مکتب والای فاطمه زهرا (س) است
کدخبر : 550237

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: متن پیام دکتر «اسماعیل لله گانی» به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ایام فاطمیه ایام اندوه در مصیبت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) است. این ایام فرصتی است برای بازخوانی مکتب والای آن حضرت که الگوی همه زنان عالم است. ایام فاطمیه امسال با نام و یاد مرد میدان و سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی پیوند خورده است و این مهم را به ما یادآور می‌شود که مکتب آن شهید والامقام برگرفته از مکتب والای زهرای مرضیه (س) است.
سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی از یک انسان ولایت‌پذیر، شجاع و متدین بود که نه تنها جای جای این سرزمین مقدس، سال ها شاهد ایثار و فداکاری های او بود، بلکه کشورهای منطقه نیز اقدامات شجاعانه ایشان را در مبارزه با گروه های تروریستی هرگز از یاد نخواهند برد. آن شهید بزرگواری که به فرموده مقام معظم رهبری ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره ایران ماست.
سردار شهید سلیمانی امروزه دیگر یک شخص نیست، بلکه مکتبی است که جوانان این کشور روحیه اخلاص، فداکاری، شجاعت، ولایت مداری و مردم داری را در این مکتب می آموزند. سردار بزرگی که  دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و اسلامی داشت و آنچه ایشان را به عنوان سردار محبوب دل ها کرد و بر صدر نشاند، اخلاص، رشادت ها و  و فداکاری هایی بود که در دفاع از این آب و خاک و برای تثبیت اندیشه مقاومت در منطقه و در راه اسلام و ارزش‌های والای دینی انجام داد.
ضمن گرامیداشت یاد وخاطره آن شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدرکشور، امیدوارم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه پر افتخار این ستاره‌های آسمان معرفت و انسانیت باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: