برگزاری یادمان سردار دلها در بانک صادرات ایران

برگزاری یادمان سردار دلها در بانک صادرات ایران
کدخبر : 550283

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مظلومانه مرد میدان، سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بانک صادرات ایران، با حضور مدیرعامل و کارکنان این بانک برگزار و به مقام شامخ آن اسوة ایثار و مقاومت ادای احترام شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار دلها در عرصه دفاع مقدس و مبارزه با گروهک تکفیری داعش در منطقه با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل، رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل و جمعی از مدیران و کارکنان این بانک در نمازخانه برج سپهر برگزار شد.
قائم‌مقام فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران در این مراسم، سالروز شهادت و تشییع تاریخی پیکر شهید سلیمانی را ایام‌الله خواند و گفت: یادآوری و تکریم آن مراسم نیز خود ایام‌الله و به تعبیر قرآن روزی است که نعمت بر مومنین تمام می‌شود. با این نگاه قطعا شهادت سردار سلیمانی اگرچه خسارت بزرگی بود اما همبستگی بین گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت در تمام دنیا پیروزی الهی بزرگی را رقم زد.
علیرضا بیک‌وردی افزود: نعمت قدردانی از مجاهدان مقاومت، نعمت همبستگی و نعمت نزدیکی دل‌ها را همان‌طور که از عنوان «سردار دل‌ها» بر می‌آید، قدر می‌نهیم و تلاش داریم با برگزاری این‌گونه مراسم، خاطره آن ایام‌الله زنده نگاه داشته شود.
وی با ذکر این نقل قول از رهبر معظم انقلاب که «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است»، تاکید کرد: شهدا زنده‌اند و بنا به همین تعبیر شهید سلیمانی از سردار سلیمانی زنده‌تر است؛ چرا که اخلاص شهید سلیمانی نمونه بی‌بدیلی از مجاهدت را به جهانیان و بشریت ارائه کرد.
در این مراسم همچنین سردار علی حسنی، همرزم شهید سلیمانی و راوی دوران دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز از شهدا گفتن کافی نیست و باید به سیره شهدا عمل کنیم.
وی با ذکر خاطراتی از زندگی و منش سردار سلیمانی در برخورد با پدر و مادر، فرزندان شهدا و در عین حال عزم این شهید بزرگوار در مقابله با دشمنان در دوران دفاع مقدس و در مقابله با داعش، تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمنان «اشداء علی الکفار» و در مقابل فرزندان شهدا متواضع، مهربان و دلسوز بود.
حسنی، صدق، اخلاص، بصیرت و دشمن‌شناسی را از مهمترین ویژگی‌های ایثارگران از جمله شهید سلیمانی برشمرد و افزود: خون شهید حرکت و ثمره دارد و به برکت خون شهید سلیمانی بود که پایگاه عین‌الاسد با قدرت مورد حمله قرار گرفت و هیمنه شیطانی آمریکای جنایتکار را در هم شکست.
در این مراسم، ذکر مصیبت ایام سوگواری حضرت فاطمه‌الزهرا (سلام‌الله علیها) نیز برگزار شد.
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مظلومانه مرد میدان، سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر ساختمان مرکزی بانک صادرات ایران، به طور جداگانه در مدیریت‌های شعب تهران و استان‌ها با حضور مدیران و کارکنان این بانک برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: