پرداخت دو هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات در هشت ماهه ۱۴۰۰توسط بانک توسعه صادرات

پرداخت دو هزار و 281 میلیارد ریال تسهیلات در هشت ماهه 1400توسط بانک توسعه صادرات
کدخبر : 550285

رییس شعبه ارومیه بانک توسعه صادرات اعلام کرد که مانده تسهیلات پرداختی این شعبه به صادرکنندگان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استانی در پایان آبان ماه امسال 2هزار و 281 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران: «حسین آتش پیکر» در این خصوص، گفت: سقف تجمیعی انباشته در خصوص پرداخت تسهیلات صادراتی و غیر صادراتی، اعتبارات اسنادی داخلی و ضمانت‌نامه‌های گمرکی با وثایق نوع یک، مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال است.
وی حجم تسهیلات صادراتی و غیر صادراتی، اعتبارات اسنادی داخلی و ضمانت‌نامه‌های گمرکی با وثایق نوع دوم را 150میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سقف تجمیعی وثایق نوع سوم برای تسهیلات صادراتی و غیرصادراتی، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه گمرکی به طور انباشته 75 میلیارد ریال است و ارقام بالاتر به اداره اعتبارات مرکزی بانک توسعه صادرات ارجاع داده می شود.
رییس شعبه ارومیه بانک توسعه صادرات، تعداد کارکنان این شعبه را ۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: این شعبه دارای ۱۷۲ مشتری فعال اقتصادی، یک هزار و ۶۵ حساب و سپرده ارزی، ۸۱۵ فقره سپرده کوتاه مدت و ۲۱۷ سپرده ارزی است.
آقای آتش پیکر خاطرنشان کرد: شعبه ارومیه بانک توسعه صادرات عامل خرید ارز و اسکناس صادرکنندگان در استان بوده و در هشت ماهه نخست امسال بیش از 3.5 میلیون دلار از ارز صادرکنندگان را خریداری و از آنها رفع تعهد کرده‌است.
به گفته رئیس شعبه ارومیه، این بانک از نظر رتبه دستیابی به اهداف در آبان ماه ۱۴۰۰بابت مانده تسهیلات ارزی رتبه هشتم در بین سایر شعب در خصوص تسهیلات اعطایی ریالی در رتبه پنجم، حواله‌های ارزی وارده و صادره رتبه دوم واعتبار اسنادی داخلی رتبه پنجم و از نظر صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی در رتبه شانزدهم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: