اپلیکیشن «همراه‌ نوین» کامل‌تر شد

اپلیکیشن «همراه‌ نوین» کامل‌تر شد
کدخبر : 550320

بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل دریافت خدمات بانکی نوین از طریق تلفن همراه، اپلیکیشن «همراه نوین» را به‌روزرسانی کرد و امکانات و قابلیت‌های جدیدی را در دسترس مشتریان خود قرار داد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین: در نسخه جدید اپلیکیشن «همراه نوین» که از امروز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰، با قابلیت اجرا بر روی سیستم‌ عامل‌ اندروید و نسخه تحت‌وب (https://neobank.enbank.ir/) – ویژه سیستم عامل iOS-  در دسترس قرار گرفته است، کاربران می‌توانند از امکانات جدیدتری مانند خواندن اتوماتیک پیامک رمز پویا (ویژه سیستم عامل اندروید)، سفارش کارت هدیه با متن و طرح دلخواه (سامانه می‌کارت (https://micard.enbank.ir/Main/Home.aspx))، نمایش تاریخ تایید هریک از امضاداران در منو کارپوشه و چندین قابلیت و امکان کاربردی دیگر بهره‌مند شوند.
گفتنی است، اپلیکیشن «همراه نوین» کامل‌ترین خدمات بانکی مبتنی بر کارت و سپرده را بر تلفن همراه به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند.
مشتریان ارجمند می‌توانند برای دانلود یا بروزرسانی این اپلیکیشن به صفحه ویژه «همراه نوین» (https://www.enbank.ir/s/mfalqW) در پورتال بانک اقتصاد نوین به آدرس www.enbank.ir/mobile مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: