مدیرعامل بانک دی:

سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای تمامی اقشار جامعه است

سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای تمامی اقشار جامعه است
کدخبر : 550346

مدیرعامل بانک دی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، منش، شخصیت و تفکر آن شهید را الگوی کامل برای تمامی اقشار جامعه توصیف کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط‌عمومی بانک دی: «برات کریمی» در مراسمی که به همت روابط‌عمومی و بسیج بانک دی و با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در دومین سالروز شهادت ایشان، گفت: عظمت منش و شخصیت سردار سلیمانی به حدی است که در کلمات نمی‌گنجد.
وی افزود: در وصف بزرگی تفکر و مشی سلیمانی همین بس که پس از شهادت ایشان، دوست و دشمن لب به تحسین وی گشودند.
کریمی با اشاره به تأثیر انکارناپذیر فرماندهی سردار سلیمانی در نبرد علیه داعش تصریح کرد: پس از پیدایش داعش در منطقه خاورمیانه و حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی از این جریان منحط، تنها کسی که می‌توانست با درایت و شجاعت مقابل جریان تکفیر بایستد، سردار سلیمانی بود که با فرماندهی منحصر بفرد خود در مدت زمان کوتاهی به غائله داعش خاتمه داد.
وی افزود: سردار سلیمانی در تمام طول عمر شریف زندگی خود با خدا معامله کرد و مزد این معامله را در شهادت خود دید.
در ادامه این مراسم سردار محسن چیذری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی گفت: «صدق و خلوص»، «توکل و توسل»، «ولایت‌مداری»، «مردم‌داری»، «شجاعت و پرکاری»، «فرماندهی و نبوغ در عرصه نظامی و جهادی»، ۶ خصیصه بارز شهید سلیمانی بود.
وی افزود: تنها گزینه برای مقام معظم رهبری برای پروژه صدور انقلاب و تحکیم کمربند مقاومت در منطقه، سردار سلیمانی بود که به بهترین نحو ممکن این مسئولیت را به سرانجام رساند.
چیذری سردار سلیمانی را هدیه خداوند به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: به واسطه شجاعت و درایت آن شهید اکنون ایران قدرت اول نظامی منطقه است و اهداف والای انقلاب به سرمنزل مقصود رسیده است.
وی یادآور شد: امیدوارم با پیروی از مکتب سلیمانی، ادامه‌دهنده راه و منش وی باشیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم گروه سرود «نسیم قدر» به اجرای سرود پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: