پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س)

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س)
کدخبر : 550421

مدیرعامل بانک شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت غمبار دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام‌اللَّه‌ علیها، زندگی ارزشمند آن بانوی مکرم را الگویی ناب و یگانه برای همه مومنان جهان برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک شهر: متن پیام دکتر «سید محمد مهدی احمدی» به شرح زیر است:
بسم‌اللَّه‌الرحمن‌الرحیم
دهه فاطمیه، پرتو نورانیت و معنویت بانوی دو عالم،حضرت صدیقه‌کبری سلام‌اللَه‌علیها و انعکاس ایمان، پاکی،اخلاص، بصیرت، شجاعت و مجاهدت این بانوی بزرگ اسلام است.
اندیشیدن درباره‌ زندگی حضرت زهرای اطهر سلام‌اللَّه‌علیها و شناخت شخصیت معنوی و جایگاه بلندمرتبه ایشان همواره با اعجاز و شگفتی ها و عظمت فراوان همراه است.
سراسر زندگی کوتاه و پربار فاطمه‌ زهرا سلام‌اللَّه‌علیها از کار و تلاش و تکامل و تعالی روحی، سرشار و در تمام فرازها و فرودها و سختی ها توأم با سرافرازی بوده است.
انتخاب منش و روش زندگی آن بانوی بزرگوار و آن مادر فداکار به عنوان الگویی ارزشمند می تواند ما را مشمول رحمت و عنایت حضرت حق و مورد الطاف وجود مقدس ولی‌عصر قرار داده و روح پاک و مقدس ایشان از همه‌ ما خشنود باشد.
اینجانب شهادت بانوی مکرم اسلام را به همه مومنان و دوستداران خاندان پاک نبی اکرم، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و آرزومندم سوگواری های این ایام ذخیره معنوی همگان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: