بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است

بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است
کدخبر : 550465

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون با حضور در موکب سردار شهید سلیمانی، ضمن پاسخ‌گویی به مراجعات مردمی گفت: بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «سید باقر فتاحی» رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در حاشیه برنامه پاسخ‌گویی به مراجعات مردمی در موکب شهید سلیمانی در پارک دانشجو تهران، گفت: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پُرمخاطب‌ترین دستگاه‌های اجرایی به‌‌شمار می‌رود که انواع خدمات اجتماعی، بانکی، روابط کار، اشتغال و کارآفرینی ارائه می‌گردد.
وی افزود: مدیران بانک توسعه تعاون نیز به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی جامعه تعاون‌گران و کارآفرینان همواره در پی آن بوده‌اند تا با حضور در استان‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مربوطه گوش فرادهند و در رفع مشکلات و ارائه راهکارها به مراجعین کوشا باشند.
فتاحی با اشاره به روابط گسترده بانک توسعه تعاون با عموم مردم در سراسر کشور گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای متنوع با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سراسر کشور از جمله خدمات بانک توسعه تعاون بوده است که تلاش شده است در حین اجرا، با تدابیر ارکان مدیریتی و اجرایی بانک، فرآیندها و راهکارها برای متقاضیان شفاف باشد و دستاوردهای مناسبی در این طرح‌ها برای عموم مردم حاصل گردیده است.
رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون به برقراری موکب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزارت مردم، تلاش داشته است تا به تقویت ارتباطات مردمی مبادرت ورزد و حضور مسئولین و دست‌اندرکاران بخش‌های وزارتخانه در این محفل می‌تواند در راهنمایی مردم در موضوعات مختلف و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات موثر واقع گردد.
گفتنی است، در این نشست که با حضور برخی معاونین وزیر و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود، حمید البرزی مدیر امور اعتباری و حجت شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: