امام جمعه سمنان: از مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستم / این فعالیت اخروی است

امام جمعه سمنان: از مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستم / این فعالیت اخروی است
کدخبر : 550649

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار کرد: خوشبختانه با بانک قرض الحسنه مهر ایران آشنایی دارم و از مشتریان این بانک هستم. فعالیت در حوزه قرض‌الحسنه کاری پسندیده و در حقیقت سرمایه‌گذاری اخروی است».

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: «ایمان صمدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، صمدی مدیر شعب استان سمنان، پس از ارائه گزارشی از عملکرد ۱۴ سال اخیر بانک، گفت: در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده، به برکت قرض‌الحسنه و شاخص‌های بانکی بسیار عالی، با حذف کاغذ از عملیات اجرایی شعب و تنوع بخشی به خدمات آنلاین و همچنین پرداخت وام بدون ضامن در مسیر تحقق شعار سال گام‌های مطلوبی برداشته‌ایم.
صمدی همچنین خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در استان سمنان نزدیک به ۲۴هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۴۰۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه با بانک قرض الحسنه مهر ایران آشنایی دارم و از مشتریان این بانک هستم. به‌واسطه حوزه علمیه نیز با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارتباط هستم. فعالیت در حوزه قرض‌الحسنه کاری پسندیده و در حقیقت سرمایه‌گذاری اخروی است».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: