• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • بانک
  • بازدید رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه از شعب ملک آباد، کمال شهر و فرخ آباد و باجه های بانکی روستایی مهدی آباد، ملارد در استان البرز

بازدید رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه از شعب ملک آباد، کمال شهر و فرخ آباد و باجه های بانکی روستایی مهدی آباد، ملارد در استان البرز

بازدید رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه از شعب ملک آباد، کمال شهر و فرخ آباد و باجه های بانکی روستایی مهدی آباد، ملارد در استان البرز
کدخبر : 550692

طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره و فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه صبح امروز با سفر به استان البرز، از شعب ملک آباد، کمال شهر و فرخ آباد و باجه های بانکی روستایی مهدی آباد، ملارد و طرح های تسهیلاتی پرورش شتر مرغ روستای عرب آباد ساوجبلاغ و مهندسی آراکو بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران: الیاسی و به همراه سید یعقوب علویان رئیس کل پایش عملکرد و شعب و باجه ها و آناهیتا امیر حسینی رئیس اداره کل سرمایه‌انسانی در این بازدید ها وضعیت منابع و مصارف، استفاده بهینه از طرح های پست بانکی شو، نیکان، سفیران و پیشتازان را مورد بررسی قرار دادند. 
 وی با تقدیر از زحمات و عملکرد همکاران شعب و باجه های بانکی روستایی، گفت: باید تلاش بیشتری برای افزایش منابع و جلب رضایت مشتریان داشته باشیم.
رئیس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه به همان اندازه که تجهیز منابع مهم است، تخصیص و مصرف منابع نیز اهمیت دارد، افزود: حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به مردم این مناطق یک فرصت است و باید به بهترین شکل ممکن در این مناطق خدمات بانکی را ارائه دهیم.
الیاسی با حضور در باجه بانکی روستایی مهدی آباد نحوه بازاریابی، فعالیت دستگاه خودپرداز و پایانه‌های بانکی و میزان جذب منابع و مشکلات کاری را مورد بررسی قرار داد.
رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از شعبه ملک آباد ضمن دیدار و گفت و‌گو با همکاران روند ارائه خدمات به مشتریان و باجه های خدمات بانکی روستایی تحت پوشش را مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه این سفر، الیاسی و هیات همراه از طرح تسهیلاتی پرورش شتر مرغ  شادعلی دوستی در روستای عرب آباد ساوجبلاغ بازدید کردند.
همچنین فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره به همراه آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استانهای تهران، البرز، قم و سمنان و وحید اصفهانی رئیس اداره کل هماهنگی امور اجرایی شعب و باجه‌ها از شعبه فرخ آباد، باجه بانکی روستایی ملارد و طرح زیستی مهندسی آراکو که از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرده‌است، بازدید کردند.
بهمنی در این بازدیدها، وضعیت منابع و مصارف، استفاده بهینه از طرح های نیکان، سفیران و پیشتازان را در شعبه فرخ آباد و باجه بانکی روستایی ملارد مورد بررسی قرار داد.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران ،  با اشاره به اینکه با بروز رسانی سامانه بنکو مشکلات آن نسبت به قبل کمتر شده است، تصریح کرد: به زودی سامانه ساتنا برای باجه های بانکی روستایی فعال می شود.
وی از بهره برداری پایلوت از نسخه ارمغان برای خودپرداز خبر داد و افزود: با رفع مشکلات این نسخه ارمغان، به زودی شاهد فعال سازی آن در تمام کشور برای استفاده خود پردازها خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در ماه های پایانی سال باید تلاش بیشتری برای جذب منابع داشته باشیم، افزود: باید برای توسعه بانکداری دیجیتال، مطابق برنامه سال ۱۴۰۰ بانک پیش برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: