صندوق ضمانت صادرات/

تغییر اساس حیات هر مجموعه است

تغییر اساس حیات هر مجموعه است
کدخبر : 550834

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: تغییر اساس حیات هر سازمانی است و همه افرادی که در مسئولیتی قرار دارند دیر یا زود می بایست آن را واگذار کنند واین جریان طبیعی است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران سید عبداله سجادی در آیین معارفه عضو جدید هیات مدیره صندوق با بیان اینکه سید امیر برهانی مدیری باتجریه ، زحمت کش و کاردان است ، افزود: هر تغییری الزاما به معنای اشکال در عملکرد نیست .

وی ادامه داد: آقای برهانی مدتی است با صندوق همکاری دارند و جوانی پرانرژی و خلاق است که در این ایام اقدامات موثری برای صندوق انجام داده است وبرای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم .

مدیرعامل صندوق با اشاره به اینکه معتقدم مدل اداره صندوق فرد محور نیست، اظهارداشت: تلاش من این است که همه نظرات پرسیده و به شور گذاشته شود تا در موضوعات به خرد جمعی برسیم .

سجادی گفت: صندوق ضمانت صادرات یک درهم تنیدگی منحصر بفردی دارد که از بعد ماهوی و نوع عملکردی و ذات ماموریتش که تولید محصول و در اختیار قرار دادن مشتریان است و بعد دیگر نوع ارتباط همکاران و برون داد توده های سازمانی صندوق است که در طول زمان دستخوش تغییر و تحولات شده است.

وی افزود: همه اعضای صندوق باید تلاش کنند تا با اتحاد و همدلی در راستای پیشرفت و توسعه سازمان قدم بردارند.

سید امیر برهانی، عضو موظف هیات مدیره صندوق نیز در این مراسم گفت: امیدوارم در مدت حضورم در صندوق با همکاری تمامی اعضاء در جهت رشد و پیشرفت و توسعه اهداف صندوق گام های موثری برداریم .

در این مراسم سید امیر برهانی به عنوان عضو موظف صندوق معارفه و از خدمات ابراهیم حاجی نوروزی تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: