شایسته سالاری با تکیه بر توان داخلی سایپا دستور کار تیم مدیریتی جدید است/ برای جلب رضایت خدا و مردم نیاز به تلاش بیشتر داریم

شایسته سالاری با تکیه بر توان داخلی سایپا دستور کار تیم مدیریتی جدید است/ برای جلب رضایت خدا و مردم نیاز به تلاش بیشتر داریم
کدخبر : 550933

رئیس جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای کسب رضایت مردم و مهمتر از آن، رضایت خدا نیاز داریم بیشتر کار کنیم، اظهار کرد: نخستین موضوعی که تیم مدیریتی جدید سایپا در دستور کار قرار خواهد داد، شایسته سالاری با تکیه بر نیروها و توان داخلی این گروه خودروسازی است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپا نیوز: «علیمردان عظیمی» در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا از توان و استعداد بسیار بالایی در حوزه منابع انسانی برخوردار است که با شایسته سالاری می توان به بهره وری و در نتیجه تیراژ بیشتر تولید و کیفیت بالاتر دست پیدا کرد.
عظیمی با اشاره به تجربیات خود در شرکت های گروه خودروسازی سایپا به بوروکراسی و زمان بر بودن اجرای تصمیمات در ساختارها انتقاد کرد و افزود: لازم است برخی روندها و فرآیندها در این حوزه تغییر کند، وقتی به یک تیم مدیریتی در یک شرکت زیرمجموعه اعتماد می شود، باید به آنها اختیار عمل هم داد تا بتوانند در جهت توسعه و پیشرفت عمل کنند.
وی افزود: برخی واحدهای ستادی نیز گسترده و سنگین شده و چابکی لازم را ندارند، این در حالی است که بخش‌های پشتیبانی و تولید گاهی برای تامین نیروی انسانی لازم به مشکل بر می خورند، بنابراین در این حوزه نیز نیاز به بازنگری و اصلاح ساختار و روند داریم.
رئیس جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با قدردانی از تلاش های مهندس سلیمانی مدیرعامل پیشین و آقایان رستگار و شیخ‌زاده اعضای پیشین هیات مدیره، گفت: مدیرانی که تاکنون در سایپا تلاش کرده اند، برادران متخصص، متعهد و تلاشگر ما بوده و هستند و حفظ احترام آنها بر ما واجب است.
عظیمی در پایان با اشاره به پرسش "ما بعد از شهدا چه کرده ایم" اظهار کرد: تعداد زیادی از متخصصان و نخبگان این کشور در سال های دفاع مقدس و پس از آن، با نثار جان و خون خود، امنیت، اقتدار و آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند و امروز بر ما واجب است که در سایه این امنیت و آسایش، برای پاسداشت خون آنها تلاش بیشتری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: