اموال تملیکی/

امحاء بیش از ۲۷ میلیارد ریال کالای غیرقابل مصرف در گیلان و خراسان جنوبی

امحاء بیش از 27 میلیارد ریال کالای غیرقابل مصرف  در گیلان و خراسان جنوبی
کدخبر : 551269

​10 تن کالای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای بهداشت و استاندارد به ارزشی بالغ بر 27 میلیارد و 700 میلیون ریال توسط مدیریت اموال تملیکی استان‌های گیلان و خراسان جنوبی از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت نژاد قنبر مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انهدام ۸ تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای قانون و وظایف حاکمیتی به‌ ویژه ضرب‌الاجل رییس جمهور و ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف سریع کالاها، مدیریت اموال تملیکی استان گیلان پس از وصول آراء مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی مربوط به ۱۰۳ پرونده انواع کالا، آنها را از چرخه مصرف خارج کرد.

نژادقنبر تصریح کرد: ارزش کالاهای امحایی ۲۶ میلیارد ریال بود که با نظارت نمایندگانی از سازمان‌های ذیصلاح و با رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام گردید.

مدیر اموال تملیکی استان گیلان اظهار کرد: عمده کالاهای مذکور شامل انواع لوازم آرایشی، دخانیات، دارو و مواد خوراکی فاقد مصرف بودند.

از سوی دیگر مدیریت اموال تملیکی استان خراسان جنوبی نیز اقدام به امحاء قریب به ۲ تن کالا غیرقابل مصرف و غیربهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نمود.

محمد حسین شیخ زاده  رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی در این خصوص اظهار کرد: عمده این کالاها لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد خوراکی و مواد دخانی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: