پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل به همکاران خانواده بزرگ بیمه ایران

پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل به همکاران خانواده بزرگ بیمه ایران
کدخبر : 551283

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی از همکاران این شرکت بیمه ای، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: متن پیام «حسن شریفی» به شرح ذیل است:
اعضای محترم هیأت مدیره و معاونین ارجمند، مدیران و همکاران گرانقدر ستادی و استانی، کلیه همکاران محترم شبکه فروش، مدیران و کارکنان بزرگوار واحدهای خارج از کشور
با سلام و احترام
خداوند متعال و قادر را سپاس می گویم که عرصه دیگری برای تداوم خدمت رسانی در شرکت عزیزمان برای اینجانب فراهم نمود. همگان میدانیم که صنعت بیمه یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی بوده و بازار بیمه نقشی بی بدیل در اقتصاد ملی ایفاء می نماید.و نیز اعتقادداریم با توسعه خدمات بیمه ای می توانیم به امر مقدس عدالتخواهی و گسترش عدالت برای مردم عزیزمان کمک نماییم.
نقشه راهی که به عنوان اصول کلی در ابلاغ مقام محترم وزارت ترسیم شده میبایست سرلوحه برای برنامه­ریزی در تمامی ارکان شرکت همواره مدنظر قرار گیرد.
تلاش برای افزایش بازدهی سرمایه گزاری، افزایش شفافیت در حوزه مطالبات شرکت، ارتقاء خدمات به جامعه بیمه گزاران محترم و متنوع سازی سبد خدمات در کنار برقراری موفق و به موقع مجمع سالیانه و انشاالله زمانبندی برای خروج از زیان انباشته از مهمترین وظایف پیش رو در شرکت عزیزمان خواهد بود.
اینجانب با شناخت کاملی که از ظرفیتها و استعدادهای داخلی شرکت و بویژه نیروی انسانی دلسوز و حرفه ای دارم یقین دارم می توانیم در سایه همدلی به همه این اهداف دست پیدا کنیم.

از تلاش ها و دلسوزی های برادر ارجمندم جناب آقای بختیاری و اعضاء محترم هیات مدیره تشکر نموده دست یاری تمامی کارکنان و شبکه محترم فروش را به گرمی میفشارم. از عمق جان باور دارم که خدمت به مردم یقیناً به عاقبت خوش برای بیمه ایران منتهی خواهد گردید.
باشد که در دولت خدمتگزار و مردمی، خدمتی بی منت و در شان مردم فهیم به ایشان ارائه نماییم.
از قادر متعال مدد می جوییم که ناهمواری های مسیر را برایمان آسان نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: