حضور فعال بانک تجارت در دومین کنفرانس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندر امام

حضور فعال بانک تجارت در دومین کنفرانس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندر امام
کدخبر : 551336

دومین کنفرانس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با حضور دکتر اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و مشتریان شرکت پتروشیمی بندر امام برگزار و تفاهم نامه همکاری به منظور ارتقا تعامل دو مجموعه امضا شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: دکتر «هادی اخلاقی» در سخنرانی خود در دومین کنفرانس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندر امام با اشاره به نقش موثر این شرکت در شکل گیری سایر پتروشیمی های کشور گفت: پتروشیمی بندر امام به عنوان مادر صنعت پتروشیمی و تاثیرگذارترین شرکت در تکمیل زنجیره تولید این صنعت در کشور است که با رشد حجم سودآوری در طول سال های اخیر ابعاد و گستردگی کاری این مجموعه بیش از پیش نمود پیدا کرده است.
مدیرعامل بانک تجارت با تشریح ابعاد و حجم تعامل این بانک با پتروشیمی بندر امام افزود: صرف نظر از ابعاد مادی و مالی حاصل از این همکاری، اقدامات انجام شده در راستای افزایش سطح تعامل، اصلاح و تکمیل فرایندها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده بوده و امیدواریم این مسیر قدرتمندتر از گذشته ادامه یابد.
دکتر اخلاقی از بانک به عنوان یکی از ارکان موثر اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: بانک تجارت به عنوان یک بانک عامل، محوری و به عنوان یک شریک استراتژیک و تجاری امروز با انعقاد تفاهم نامه ای جدید با شرکت پتروشیمی بندر امام، زمینه های گسترش همکاری با سایر همکاران این مجموعه را فراهم کرده است.
وی با اشاره به تغییر فرایندهای ارزیابی مشتریان و ذینفعان شرکت های بزرگی همچون پتروشیمی بندر امام عنوان کرد: بانک تجارت با اتکا به توان تخصصی و کارشناسی پرسنل خود و تعیین روش های اجرایی و استفاده از ظرفیت های اعتبارسنجی در تلاش است تا در کمترین زمان سریعترین راه حل های مالی را در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار داده و نقش خود را به عنوان یک شریک تجاری به خوبی ایفا کند.
حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام به تشریح جایگاه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور پرداخت و گفت : پتروشیمی بندرامام از جمله شرکت های برتر کشور در حوزه فروش شناخته می‌شود و این امر نشان دهنده‌ ی تاثیر گذاری حجم تولیدات و ارز آوری پتروشیمی بندر امام در اقتصاد کشور است.
وی در ادامه دستیابی به این جایگاه را نتیجه همت و همراهی مشتریان این شرکت و حمایت های بانک تجارت به عنوان شریک تجاری و پشتیبان تولید و اقتصاد کشور دانست و افزود: امیدواریم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با توجه به حجم مشتریان و ارتباطات مالی پتروشیمی بندر امام تبدیل به نقطه عطفی در روابط ذینفعان شود.
کنفرانس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندر امام در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در محل هتل لاله تهران با هدف ارائه راهکارهای بانکی به منظور بهبود کسب و کار و دریافت نظرات مشتریان برگزار شد و بانک تجارت با راه اندازی غرفه هایی همچون بیمه تجارت نو، کارگزاری تجارت، صرافی و... در این کنفرانس حضوری فعال داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: