پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن
کدخبر : 551413

مدیرعامل بانک دی در پیامی سالروز میلاد با‌ سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک دی: متن پیام «علیرضیا قیطاسی» به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ
دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، سرچشمه دل‌ شیفته مؤمنانی است که در نظام هستی در پی آب حیات می‌گردند. وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه شگفت طهارت، تقوی و معنویت در پیشگاه ذات اقدس الهی و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلتی بی‌بدیل برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای نوع بشر به ‌ویژه زنان مسلمان و یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
زنان نقشی مهم و تعیین‌کننده در اداره امور خانواده و جامعه دارند. پرورش‌یافتگان در دامان مهر مادرانِ نیکوسرشت، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، نیروی کار و زمینه‌های تعالی و رشد کشور را می‌سازند و این نقش، بی‌بدیل و ممتاز است.
در این میان زنان شاغل به دلیل ایفای همزمان دو نقش شریف و شگرف، یکی در کاشانه و دیگری در محیط کار، شایسته تحسین و قدردانی مضاعف هستند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران ارزش‌آفرین در بانک دی تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزو دارم که بانوان توانمند و پرتلاش این بانک همچون گذشته باانگیزه و با دلی سرشار از مهر به خدمت، منشاء اقدامات مهم و مؤثر بوده و موجبات اعتلای این بانک را فراهم آورند، ان‌شاءالله.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: