بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را جلب کرد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را جلب کرد
کدخبر : 551542

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می دهد رضایت مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: نظرسنجی‌های انجام شده از سوی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد رضایت مشتریان از خدمات و محصولات بانک با افزایشی چشمگیر نسبت به سال گذشته به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور همواره سعی کرده با ارائه طرح‌های متنوع اعتباری، نیاز اقشار مختلف را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان برآورده کند. جدیدترین طرحی که این بانک ارائه کرده «۳ در یک» است که جزئیات آن و سایر طرح‌های اعتباری روی وب‌سایت بانک به آدرس www.qmb.ir قرار دارد.
اصلی‌ترین علت افزایش رضایت مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را می‌توان نقش این بانک در گسترش برخورداری مردم از تسهیلات قرض‌الحسنه دانست.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را برای توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی مختلف تا پایان آذر ماه سال جاری، در مجموع ۶۰۸هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی ۷۰هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است. این بانک همچنین در پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا پیشگام بود و ظرف کمتر از یک هفته پس از دریافت لیست مشمولان، نخستین وام های قرض‌الحسنه به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا را پرداخت کرد.

خدمات بانکی در قرض‌الحسنه مهر ایران تسهیل می‌شود

ارائه خدمات غیرحضوری بر بستر فناوری اطلاعات نیز از جمله رویکردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افزایش رفاه حال مشتریان بوده است. بسیاری از خدمات غیرحضوری بانکی برای نخستین بار توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شده است؛ خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، درخواست تسهیلات آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام و... . این بانک به‌تازگی و برای تکمیل منظومه خدمات غیرحضوری خود، پیشخوان (شعبه مجازی) را نیز ارائه کرده است. بی‌شک آسان‌تر شدن دریافت خدمات بانکی و از بین رفتن ضرورت مراجعه به شعبه برای دریافت بسیاری از خدمات، یکی دیگر از عوامل افزایش رضایت مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: