مدیرعامل همراه اول با یک ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویا در حوزه پلتفرم‌های دیجیتال تحول‌آفرین بوده است

مدیرعامل همراه اول با یک ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویا در حوزه پلتفرم‌های دیجیتال تحول‌آفرین بوده است
کدخبر : 552137

سخنگوی دولت ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، از اقدامات این اپراتور در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال تشکر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران: عصر امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰» علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با جزئیات عملکرد پلتفرم‌های دیجیتال این اپراتور آشنا شد.
در این مراسم مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول ضمن معرفی پلتفرم‌های دیجیتال این اپراتور و تشریح وضعیت فنی همراه اول با ارائه توضیحاتی عملکرد پلتفرم‌های «شاد»، «روبیکا» و موتور جستجوی ملی «ذره بین» را تشریح کرد.
در ادامه بهادری جهرمی سخنگوی دولت ضمن قدردانی از همراه اول به دلیل ورود به حوزه پلتفرم‌های دیجیتال گفت: خدا قوت می گویم به مجموعه خوب همراه اول بخاطر اقدامات خوبی که صورت گرفته که در کنار وظیفه ذاتی خود، در سایر حوزه های مرتبط از جمله پلتفرم ها هم ورود کرده است.
وی افزود: با این حجم و قدرتی که همراه اول در حوزه زیرساختی و سایر حوزه های مورد نیاز کشور به خوبی ورود کرده شایسته تقدیر است و من به عنوان یک مخاطب اعلام می کنم کار بسیار قابل قبولی صورت گرفته و اینکه با ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویای کشورم این اقدامات تحول‌آفرین رقم خورده، غرورآفرین و خوشحال کننده است و هر کسی که این اقدامات را ببیند حتما همین حس را خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: