کمک‌های معیشتی بیمه‌آسیا در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان توزیع شد

کمک‌های معیشتی بیمه‌آسیا در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان توزیع شد
کدخبر : 552390

در سومین روز سفر مسعود بادین به استان کرمان، کمک‌های معیشتی بیمه‌آسیا در روستاهای سیل‌زده مناطق شهداد و زهکلوت استان کرمان توزیع شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه‌آسیا: در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در سومین روز از سفر خود به کرمان، با هیات همراه و کاروان کمک‌رسانی، در دو مرحله به مناطق سیل‌زده در منطقه شهداد در شرق این استان و منطقه زهکلوت در جنوب استان عزیمت کرده و کمک‌های معیشتی را در پنج روستای سیل‌زده این مناطق توزیع کردند.
بر اساس این گزارش، منطقه زهکلوت در 450 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد و یکی از دورافتاده‌ترین مناطق کشور محسوب می‌شود. این منطقه با تهران حدود 1500 کیلومتر فاصله دارد.
این گزارش می‌افزاید، کاروان کمک‌رسانی بیمه‌آسیا شامل دو خودروی حامل کمک‌های معیشتی به پنج روستای منطقه زهکلوت (چاه بهمن، کروچان، پشت گردان، میرآباد) و منطقه شهداد (روستای چهار فرسخ) عزیمت کرده و بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی را میان مردم سیل زده و آسیب دیده منطقه توزیع کردند.
لازم به ذکر است، در زمان وقوع سیل در استان های کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان و بروز خسارت هایی به تاسیسات و منازل مسکونی، با دستورمدیرعامل بیمه آسیا، ستادی با حضورمعاونت های فنی، مدیریت های فنی، سرپرستان مناطق مربوطه، ستادی برای کمک رسانی، ارزیابی و پرداخت خسارت ها به مردم، تشکیل شد.
گفتنی است، در برنامه کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرمان، معاون فنی بیمه های اموال، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر روابط عمومی و سرپرست شعب منطقه ده بیمه آسیا مدیرعامل را همراهی می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: