رییس هیات عامل ایمیدرو:

قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان را دستور کار داریم

قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان را دستور کار داریم
کدخبر : 552568

رییس هیات عامل ایمیدرو، گفت: قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان را دستور کار داریم.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: «وجیه اله جعفری» معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، گفت: نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوب آهن اصفهان اختصاصی است و برخی از معادن کشور آن را دارا هستند. سال گذشته تلاش کردیم با ذوب آهن یک بسته تامین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تامین مواد اولیه این کارخانه مادر صنعتی برنامه ریزی عملیاتی داشته باشیم.
وی افزود: تنظیم قراردادهای بلند مدت برای تامین پایدار مواد اولیه از معادنی که با این کارخانه همخوان هستند و همچنین اکتشافات جدید را در دستور کار داریم.
رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: معدن ققنوس به سازمان صمت استان و معاونت امور معدنی برمی گردد اما ایمیدرو هم به عنوان سازمان توسعه ای هر کمک و حمایتی که بتواند برای تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن و جلوگیری از تعطیلی معدن داشته باشد، انجام می دهد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما تلاش داریم در بخش هایی که محدوده های معدنی فعال وجود دارد از طریق پهنه ها، پروانه اکتشاف، قرارداد خرید تضمینی بین واحدهای خصوصی و ... عمل کنیم چرا که تنها به یک روش نباید اکتفا کرد که این موضوع هم نیازمند هماهنگی است.
وی اظهار داشت: برقراری مجدد مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن به این شرکت را پیگیر هستیم که انشاا... به زودی انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: