بیمه کوثر در ایام نوروز ۱۴۰۱ پاسخ‌گوی مشتریان است

 بیمه کوثر در ایام نوروز 1401 پاسخ‌گوی مشتریان است
کدخبر : 554311

شرکت بیمه کوثر در تعطیلات دو هفته‌ ای نوروز 1401، از طریق همه سرپرستی‌ ها و شعب خود در سراسر کشور آماده ارائه خدمات در رشته‌ های مختلف بیمه‌ ای به مشتریان و ذی‌ نفعان است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر: با توجه به ماهیت خدمات بیمه‌ای و امکان وقوع خسارت یا نیاز به صدور بیمه‌نامه در هر زمانی، شرکت بیمه کوثر برای رفاه حال هم‌میهنان، به ویژه بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان خود در سراسر کشور، در تعطیلات نوروز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان در نظر گرفته است.
ابوالفضل شهابی‌وش با آرزوی سالی خوب برای همه مردم، جامعه هدف و ذی‌نفعان شرکت، افزود: طبق هماهنگی، از یکشنبه، ۲۹اسفند ۱۴۰۰ تا شنبه ۱۳فروردین ۱۴۰۱، همه سرپرستی‌های استان و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ هر روز، حتی روزهای تعطیل رسمی، آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲  تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: