پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت عید نوروز
کدخبر : 554348

مدیرعامل بانک سپه طی پیامی فرا رسیدن عید سعید نوروز را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه همکاران ساعی خود در این بانک تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک سپه: دکتر «آیت اله ابراهیمی» در این پیام راهبرد محوری بانک سپه در سال ۱۴۰۱، را تمرکز بر کسب‌وکار بانک و تلاش مجاهدانه برای خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان اعلام کرد.
به گفته وی، تمام مدیران و کارکنان بانک در واحدهای مختلف باید برنامه سالانه خود را با اولویت تمرکز بر کسب‌وکار به‌ویژه جذب منابع تدوین و عملیاتی کنند و سایر موضوع‌ها در اولویت بعدی قرار گیرند.
متن کامل پیام نوروزی مدیرعامل بدین شرح است: نوروز آغاز بهار طبیعت، زمان رویش و شکفتن، حدیث مکرر تحول و پیام‌آور حول حالنا الی احسن الحال است. نوروز با تجربه‌ای از روزهای سخت زمستان فرا می‌رسد و به فردایی که در آن پویایی و بالندگی شهود عینی دارد، آدمیان را از سکون و ایستایی به رشد و شکوفایی فرا می‌خواند. نوروزی که با ماه‌های پربرکت شعبان و رمضان تقارن دارد و یگانه منجی عالم بشریت در آن متولد می‌شود. بهار طبیعت و نو شدن برای آغازی پربارتر به همه همکاران مبارک باد.
سال 1400 با شعار مدبرانه رهبر فرزانه با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، آغاز سالی را نوید می‌داد که در آن رشد و توسعه اقتصادی و بهبود نسبی سطح رفاه مردم شریف ایران اسلامی، والاترین اولویت نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور قلمداد می‌شد و این شعار با تحقق رشد اقتصادی کشور بعد از سال‌ها رکود، اتفاق افتاد. با عنایت به تمرکز به‌حق و هوشمندانه نظام حاکمیتی به بخش اقتصاد، مأموریت و رسالت ذاتی نظام تأمین مالی در حمایت واقعی از اقتصاد، نقش مسلط بانک‌ها در رشد و توسعه اقتصادی کشور در نظام مالی بانک‌محور ایران، اثربخشی بالای بانک‌های دولتی در تشکیل سرمایه و رشد اقتصادی به‌مثابه بانک‌های توسعه‌ای، تجربه گران‌قدر نخستین و بزرگ‌ترین بانک میهن اسلامی در سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های ملی و زیربنایی و اکثر بنگاه‌های اقتصادی، نقش‌آفرینی در تحقق بانکداری اجتماعی با گسترده‌ترین نقاط تماس در اقصی نقاط کشور برای تحکیم شمولیت مالی و ارتقای سطح رفاه مردم شریف ایران و ...؛ رهنمون ساخته است که در این صحنه بانک سپه با تکیه بر سرمایه انسانی کارآمد، بسترهای لازم را برای درانداختن طرحی نو در سال نو با هدف ارتقای بهره‌وری و شاخص‌های امور بانکی برای حمایت از اقتصاد ملی آماده کرده است که به امید حق تعالی محقق خواهد شد.
بخش بزرگی از نیروهای فکری و سازمانی بانک سپه در سال‌های اخیر صرف سر و سامان دادن به موضوعات طرح ملی ادغام شده و از کار اصلی بانکداری فاصله گرفته است. راهبرد محوری بانک در سال ۱۴۰۱، تمرکز بر کسب و کار بانک و تلاش مجاهدانه برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان می‌باشد. بنابراین تکلیف کلیه همکاران و واحدهای بانک با این راهبرد تعریف و مشخص می‌شود. واحدها و همکاران بانک در تدوین برنامه کاری سالانه خود، بایستی اولویت نخست را به کسب و کار بانک (به‌ویژه جذب منابع) اختصاص داده و سایر موضوعات را در اولویت‌های بعدی قرار دهند. مدیریت کارآمد سرمایه انسانی، دارایی‌ها و بدهی‌ها، فناوری اطلاعات برای حرکت به سمت بانکداری دیجیتال، ساختار سازمانی و طرح تحول راهبردی بر مبنای تحقق بانکداری جامع مبتنی بر طبقه‌بندی مشتریان و نهادینه کردن فرایندهای خطوط کسب و کار جدید با هدف حمایت از بخش حقیقی اقتصاد و بنگاه‌های مولد اقتصادی و تأمین مالی خرد و در نهایت مرکز ثقل قرار دادن سودآوری؛ در رأس امور بانک خواهد بود.
رجاء واثق دارم با توکل به خداوند متعال و تمسک به ائمه معصومین (ع) و با سازماندهی سرمایه ارزشمند انسانی، رسیدن به اهداف و برنامه‌های بانک از قبیل: افزایش سهم بازار پول با گسترش مشتری‌مداری، تبدیل دارایی‌های بدون‌بازده به دارایی‌های با بازده، بهبود وضعیت منابع، مصارف، ارتقای عملکرد بانکداری بین‌الملل، بهبود شاخص‌های کارایی و بهره‌وری و نوآوری با طرح تحول، بهبود در ارائه خدمات نوین و بانکداری الکترونیک و دیجیتال، استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد و شایسته‌سالاری، نهادینه شدن فرهنگ ارتباطی قوی بین صف و ستاد برای ایجاد نهادی پاسخگو و بالنده و ... در سال 1401 حتمی بوده و اطمینان قلبی دارم که ما می‌توانیم جایگاه خود را در سیستم بانکی برای ارائه خدمات بیشتر به آحاد ملت انقلابی ایران و ایجاد رشد و توسعه اقتصادی برای کشور و اشتغال برای جوانان غیور، ارتقاء دهیم.
به امید سالی پربرکت، بانشاط و سرشار از موفقیت برای همه همکاران عزیز در اقصی نقاط ایران اسلامی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: