خدمات رسانی ۲۴ ساعته پیشخوان های شهرنت بانک شهر به شهروندان در ایام نوروز

خدمات رسانی 24 ساعته پیشخوان های شهرنت بانک شهر به شهروندان در ایام نوروز
کدخبر : 554389

رئیس شعبه مجازی بانک شهر با بیان اینکه آماده ارائه برترین خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز به هموطنان در سراسر کشور هستیم، گفت: پیشخوان های شهرنت بانک شهر طی دو هفته ابتدایی سال در 31 مرکز استان، به صورت 24 ساعته به فعالیت خواهند پرداخت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک شهر: «هاشم خاکپور» با اشاره به اینکه هم اکنون بخش گسترده ای از خدمات بانکی که در سطح شعب انجام می شود، از طریق پیشخوان های شهرنت قابل ارائه است، افزود: با توجه به استقبال روزافزون شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر، امسال نیز تلاش می کنیم تا رضایت ۱۰۰ درصدی مراجعان را بدست بیاوریم.
خاکپور تصریح کرد: با توجه به گستردگی پیشخوان های شهرنت و اقبال شهروندان پایتخت نسبت به خدمات آن، 3 پیشخوان شهرنت آرژانتین و فردوسی و میدان صنعت به صورت شبانه روزی درشهر تهران فعال است.
وی ادامه داد: خدمات مبتنی بر سپرده و کارت از جمله برداشت، واریز و انتقال وجه، صدور کارت هدیه، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، مسدود کردن اینترنت و همراه بانک، دریافت شماره شبا، پرداخت قبوض، پرداخت تسهیلات، ارائه صورت حساب و .... ازجمله خدماتی است که از طریق پیشخوان‌های شهرنت در ایام نوروز انجام می‌شود.
رئیس شعبه مجازی بانک شهر با بیان اینکه تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مشتریان همواره در صدر وظایف کارکنان بانک و راهبران پیشخوان ها شهرنت قرار داشته است، خاطرنشان کرد: باتوجه به نیاز برخی از مشتریان به وجه نقد،عملیات پول رسانی به تمامی دستگاه‌های خودپرداز در سطح استان‌های کشور به صورت ویژه در تعطیلات عید ادامه خواهد یافت.
خاکپور در پایان با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان برای حضور در پیشخوان های شهرنت، تاکید کرد: مشتریان بانک شهر نیز می توانند با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک همانند: "اینترنت بانک و همراه شهر" خود را از مراجعه حضوری به شعب این بانک در ایام نوروز بی نیاز سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: