بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار تراکنش توسط خودپردازهای بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شد

بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار تراکنش توسط خودپردازهای بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شد
کدخبر : 554577

با استقبال هموطنان در ۵ روز ابتدای سال جدید، بالغ بر یک میلیون و ۱۴۰ هزار فقره تراکنش موفق شتابی به مبلغ ۴۰۵ میلیارد ریال توسط خودپردازهای بانک قرض الحسنه مهرایران صورت گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران: در ایام تعطیلات نوروزی و به‌منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی به خدمات بانکی در این ایام، بانک قرض الحسنه مهرایران با برنامه ریزی صورت گرفته و تعداد ۹۵۷ دستگاه خودپرداز در سراسر کشور به مشتریان ارجمند خدمات ارائه کرد.
در این راستا و با استقبال هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران، از ابتدای آغاز سال نو تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱/۵ بالغ بر یک میلیون و ۱۴۰ هزار فقره تراکنش موفق شتابی به مبلغ ۴۰۵ میلیارد ریال توسط خودپردازهای این بانک صورت گرفته است.
علاوه بر این، تمهیدات لازم برای پول‌رسانی به خودپردازهای بانک قرض الحسنه مهر ایران اندیشیده شده و این خودپردازها به‌صورت ۲۴ ساعته آماده تامین وجوه نقد مورد نیاز مشتریان می باشند.
مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران همچنین می توانند با بهره مندی از پیشخوان مجازی و همراه بانک «مهریران» صفر تا صد عملیات بانکی را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.
همچنین کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران به شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: