اشتراک نوروزی ۱۹ روزه امداد حامی سایپا برای خودروهای که در دوره گارانتی نیستند / تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل

اشتراک نوروزی 19 روزه امداد حامی سایپا برای خودروهای که در دوره گارانتی نیستند / تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل
کدخبر : 554585

گروه خودروسازی سایپا در راستای تکریم مشتریان و جلب رضایت مردم در ارایه خدمات، اشتراک ۱۹روزه امداد نوروزی را به مشترکانی ارایه می دهد که خودروهایشان در دوره گارانتی نیست و همچنین تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل نیز برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپا نیوز: «عباس فخاریان» رئیس ستاد طرح خدمات و امدادنوروزی ۱۴۰۱ گروه خودرو سازی سایپا درباره هدیه نوروزی سایپا به مشتریان، گفت: در طرح  خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۴ فروردین سال جاری به مدت ۱۹ روز ادامه خواهد داشت؛ اشتراک نوروزی ۱۹ روزه امداد حامی برای غیر مشترکانی (خودروهای که در دوره گارانتی نیستند) که در سال ۱۴۰۰ از خدمات امدادی این شرکت استفاده کرده اند، فعال شده است.
او ادامه داد: اشتراک ۱۹ روزه امداد نوروزی برای دارندگان گارانتی بدنه سایپا نیز قابل استفاده است.
رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۱ گروه سایپا در خصوص تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل، تصریح کرد: در صورت درخواست تلفنی از اجرت خدمات خودرو در محل، ۵۰ هزار تومان و با ثبت درخواست اینترنتی ۷۵ هزار تومان به عنوان هدیه نوروزی از مبلغ اجرت کسر خواهد شد.
او فعالیت های ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی را بسیار دقیق ارزیابی کرد و گفت: در طول طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1401 بیش از 5000 نفر مشغول به کار هستند و ستاد نوروزی گروه سایپا وظیفه پشتیبانی شبکه نمایندگی های مجاز، عاملین تعمیراتی، ناوگان امدادی و مرکز تماس امدادخودروسایپا را به عهده دارد.
رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۱ گروه سایپا اظهار داشت: هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: