بازدید نوروزی مدیرعامل بیمه دانا از شعب کرج

بازدید نوروزی مدیرعامل بیمه دانا از شعب کرج
کدخبر : 554650

مدیرعامل بیمه دانا روز هشتم فروردین ماه سال‌جاری در اولین بازدید نوروزی خود در شعب هفت‌تیر و غدیر کرج حضور یافت و ضمن دیدار با همکاران این شعب در جریان اقدامات و روند فعالیت‌ها قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: دکتر «رضا جعفری» با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و  اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: برای تحقق این مهم لازم است صنعت بیمه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌افزاری خود حرکت کنند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی شعب سراسر کشور  بابت تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌های انباشت‌شده به بیمه‌گذاران و زیاندید‌گان در ماه پایانی سال گذشته بیان کرد: همکاران شعب لازم است همواره در زمینه کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت، دقت و سرعت را مدنظر داشته باشند و تلاش کنند تا حقوق بیمه‌گذاران و مشتریان و نیز سهامداران تضییع نشود.
ایشان در ادامه افزود: باید با تلاش و جدیت در انجام وظایف و برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت شبکه فروش، اهداف بودجه سال‌جاری را تحقق داده و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه انسانی و نیاز به اصلاح زیرساخت‌های شرکت گفت: یکی از الزامات چابک‌سازی سازمان تحول دیجیتال است. لذا با هدف ارتقاء بهره‌وری و حرکت در مسیر صحیح کسب‌وکار دیجیتالی و هوشمندسازی فرایندها برای کل زنجیره فعالیت‌ها  ضرورت دارد نظام برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی را با اتکاء به اسناد بالادستی نظام اجرایی کنیم.
همچنین وی تقویت سرمایه‌گذاری‌های شرکت از طریق ایجاد یک هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری را عامل موثری برای عبور از برخی مشکلات دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتبار شرکت نزد بیمه‌گذاران وذینفعان بسیار بالاتر خواهد رفت.
دکتر رضا جعفری در بخش پایانی اظهارات خود، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کارکنان شرکت، رعایت اخلاق حرفه‌ای و دوری از حاشیه‌ها، پیگیری وصول مطالبات و امانتداری سازمانی را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف همه کارکنان و با تقویت روحیه  کارمحوری، بیمه دانا به جایگاه شایسته خود در صنعت بیمه دست پیدا کند.
طبق این گزارش، در ابتدای این جلسه رؤسای شعب هفت‌تیر و غدیر کرج، گزارشی از عملکرد سال‌ گذشته شعبه خود را در حضور مدیرعامل ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: