پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه پاسارگاد

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه پاسارگاد
کدخبر : 554653

مدیرعامل بیمه پاسارگاد به مناسبت عید نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد: متن پیام «معصوم ضمیری» به شرح ذیل است:
فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ برای همه عزیزان سلامت، شادکامی، اندیشه ای پویا و برخورداری از تمامی نعمت های خدادادی را آرزومندم. بایسته است در این بهار نو، همگام با هم، مهیای انجام وظیفه شویم و در راه توسعه روزافزون صنعت بیمه قدم برداریم. در این روزها که مردم میهن عزیزمان در راه گذر از مبارزه با بیماری کرونا هستند، به یاری خداوند "حول حالنا الی احسن الحال" را به تبدیل حال همه انسان ها به بهترین حال زمزمه می کنیم.
بیمه پاسارگاد با رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای و عملکرد صادقانه اعتماد و اطمینان را در جامعه نسبت به خدمات خود به وجود آورده و به پشتوانه الطاف الهی و همت والای پاسارگادیان، گام هایی استوار در تحقق اهداف متعالی برداشته و امیدوار است مثل همیشه با خدمتی سرشار از مهر و متکی بر شعار "آرامش شما، هدف ما" در چشم اندازی نزدیک، اعتباری گران سنگ از اعتماد هم میهنان را به دست آورد.
شرکت بیمه پاسارگاد در فعالیت‌های خود همواره کل جامعه را هدف قرار داده و در مدیریت مجموعه، بر آن بوده که به‌عنوان شرکت بیمه خدمتگزار، در آینده به تمام آحاد جامعه خدمات بیمه‌ای را ارائه دهد. ثبات مدیریت، انظباط مالی و تعامل سازنده، تبدیل به زیرساخت هایی شدند که بیمه پاسارگاد طی ۱۵ سال گذشته با اتکاء به آن و با بهره مندی از تجارب مدیرانش مسیر توسعه را پیموده و سعی دارد همواره از زیرساخت های حیاتی که موجب حفظ شرکت در بازار رقابت شده، همچنان محافظت شود. این شرکت با تمرکز بر بیمه های زندگی که تا حدودی در صنعت بیمه کشور مغفول واقع شده بود، موجبات رشد خود و رشد این رشته بیمه ای را فراهم آورده به گونه ای که موفق به صدور بیش از ۷ میلیون بیمه نامه عمر و تأمین آتیه شده، که دستیابی به این مهم بدون برنامه ریزی و بستر سازی میسر نمی شد. مهمترین بخش توسعه این رشته، بکارگیری سازمانی چابک برای فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بود. این سازمان نمونه قبلی در کشور نداشته و مطمئناً سهم عمده ای از موفقیت فروش بیمه پاسارگاد مرهون فعالیت این سازمان می باشد.
عملکرد واقعی سالانه ۱۴۰۰ بیمه پاسارگاد نشان از روند رشد حق بیمه در ۳ سال گذشته داشته و زمینه ساز افزایش تولید حق بیمه به منظور حفظ و بهبود جایگاه شرکت در بازار بیمه بوده است. در پایان سال ۱۳۹۹ با سهم بازار ۱/ ۶ درصد موفق به کسب رتبه ۴ از طریق بهره گیری از روش های نوین عرضه محصولات جاری و تولید محصولات جدید شده ایم و حق بیمه ای معادل ۸۲۸ ،۷۶ میلیارد ریال برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده که بیانگر افزایش بیش از ۵۳ درصد نسبت به عملکرد واقعی سال ۱۳۹۹ است.
در این مسیر برنامه افزایش سرمایه بدون تجدید ارزیابی دارایی ها پس از صدور مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار تا سقف ۲۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.
بیمه پاسارگاد با اتکاء به دانش و تجربه پیشکسوتان ، استفاده از ظرفیت همکاران جوان و شوق و خلاقیت اعضای توانمند شبکه فروش توانسته زمینه ساز افتخاراتی در صنعت بیمه باشد که نوید بخش ایجاد تغییر برای همه فعالان و جامعه استفاده کننده از خدمات بیمه باشد.
نوروز یادآور تلاش همه جانبه طبیعت برای نوسازی، یادگار مهر پیشینیان برای همیاری، یادواره سازندگی، صلابت، پایداری و عشق به هم میهنان است. ما امروز به پشتوانه مهر پیشکسوتان و توان همکاران جوان با صلابت دست در سازندگی برده ایم تا پایداری در رشد صنعت بیمه و حمایت از بیمه گذاران در نوروز ۱۴۰۱ را چراغ راه خود قرار دهیم و سالی پر از عزت، شادکامی و توفیق برای میهن اسلامی و نقش آفرینان صنعت بیمه بسازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: