محصول پروژه TF۲۱ ایران‌خودرو به تایید و تصویب رسید

محصول پروژه TF21 ایران‌خودرو به تایید و تصویب رسید
کدخبر : 554692

نمونه مفهومی محصول پروژه TF21 که خودرویی کراس اوور و در کلاس ابعادی B است، ساخته و به تایید و تصویب مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رسید.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از ایکو پرس: محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با استایلی متمایز، با تجهیز خطوط تولید و ایجاد آمادگی در شبکه تامین، اواخر نیمه نخست سال آینده وارد بازار خواهد شد.
این خودرو دارای استانداردهای ۸۵ گانه مصوب و روز و دارای استحکام و ایمنی بالا بوده و منطبق با طرح ارتقای کیفیت از مرحله طراحی، پس از طی کردن تمامی مراحل و گذر از دروازه‌های تکوین محصول،  قابلیت تولید و عرضه خواهد داشت.
از اهداف تولید این خودرو پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوع بخشی به سبد محصولات ایران‌خودرو است و پیش بینی می‌شود سهم ۱۵ درصدی از تولیدات این شرکت را به خود اختصاص دهد.
در این پروژه، در راستای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌ها تکلیف شده است.
این خودرو قابلیت اجرای استانداردهایی مانند تصادف با عابر پیاده، سیستم ایمنی اخطار فشار باد تایر، راهنمایی راننده در تعویض دنده، سیستم پایداری الکترونیکی و کاهش مصرف سوخت را دارد و پوشش‌دهنده تمامی استانداردهای خودروسازان معتبر جهانی است.
تجهیز به موتورهای به روز و کم مصرف سری TU از جمله ویژگی‌های این محصول است که در گام نخست با گیربکس دستی و اتوماتیک و در مرحله بعد با موتور سه استوانه IK3 تولید و عرضه خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تسریع در تولید و عرضه محصول جدید و مطابق سلایق و انتظارات جامعه، محصولات دو پروژه K۱۲۵ و TF۲۱  را به صورت موازی اجرا می کند. نمونه مفهومی پروژه TF۲۱ که هم‌زمان با تعطیلات نوروزی توسط تیم معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آماده‌سازی شده به تایید مدیرعامل این شرکت رسیده و برای تولید و عرضه آماده‌سازی می‌شود. تصمیم گیری به موقع و اعتقاد به فعالیت و تفکر جهادی در کلیه ارکان سازمان، از ویژگی‌های برجسته ایران‌خودرو است که در این پروژه به بهترین شکل نمود یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: