اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بهداشت و سلامت ستودنی است

اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بهداشت و سلامت ستودنی است
کدخبر : 554693

دکتر «ارسلان خالدی‌فر» از «دکتر سید سعید شمسی‌نژاد» به پاس اقدامات انجام شده از سوی بانک در حوزه بهداشت و سلامت تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری، با ارسال لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بهداشت و سلامت را ستودنی دانست.
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی، از محل منابع حاصل از دریافت وجه التزام، ۲۵هزار قلم تجهیزات پزشکی خریداری و در اختیار پایگاه‌های بهداشت و سلامت سراسر کشور قرار داد.
در متن تقدیرنامه خالدی‌فر خطاب به شمسی‌نژاد آمده است:
«شیوع ویروس کرونا با همه مرارت‌ها و تلخی‌های خود، جلوه‌های کم‌نظیری از شکوه همیشگی، وحدت، نوع‌دوستی، ایثارگری، همراهی، همدلی و اعتماد بین مردم و مسئولان این مرز و بوم را به نمایش گذاشت.
این‌جانب ضمن ارج نهادن به اقدام ارزشمند و خداپسندانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه خرید و اهدای اقلام و تجهیزات درمانی به دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت منتخب استان چهارمحال و بختیاری و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض به پرسنل حوزه سلامت و افراد آسیب‌دیده از کرونا، از زحمات و همراهی‌های ستودنی جناب‌عالی و اعضای محترم هیأت مدیره آن بانک تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزونتان را در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواستارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: