رپورتاژ آگهی/

ققنوس کانکس خاورمیانه سازنده بهترین کانکس ها در قرن جدید

کدخبر : 554881

دراین روزها سازه پیش ساخته بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است . اگر تصوری که ازاین سازه ها دارید به کانکس های کارگری و کارگاهی یا دکه های فروش روزنامه و خواروبار محدود می شود، کاملا در اشتباه هستید.

 

ساختن خانه ای با مصالح مختلف مثل بتن، سیمان، آجر و... نیازمند زمان و سرمایه ی بسیاری ‌است که شاید در دسترس همگان نباشد. زلزله های اخیری که در مناطق غربی کشور رخ داد اهمیت کانکس ها را به عنوان محل سکونتی که حداقل چند سالی قابل استفاده باشد بیشتر کرد. دنیای مدرن با ارائه راهکارهای ساده به افراد کمک کرده تا بتوانند با پرداخت کمترین هزینه، در زمانی کوتاه صاحب یک سقف شوند، کانکس ویلایی یک سکونتگاه موقتی است که اسکلت آن از پیش ساخته می شود.  در این سازه از مواد و مصالح گوناگونی بهره می برند.

 

 سازه کانکس شامل یک اسکلت یکپارچه از جنس فلز است که کاملاً مقاوم طراحی شده است. زندگی در این نوع کانکس ها کاملاً امن است زیرا در مقابل زلزله ایمن شده، تا آنجا که حتی از یک خانه و آپارتمان دائمی مهندسی نشده مطمئن تر است. سازه کانکس ویلایی  یک سازه مدولار و کاملا ضد زلزله میباشد که بهترین گزینه برای افرادی است که پس از تهیه زمین مورد نظر و عدم دریافت مجوز احداث بنا و نیاز به یک سازه ویلایی شیک، کارآمد و استاندارد و مقرون بصرفه دارند، از این رو در ادامه به برخی از امکانات این سازه و همچنین مشخصات فنی و تجهیزات  سازه ویلایی میپردازیم.

 

2

 

میتوان برای سازه های ویلایی همانند یک خانه یا یک ویلای ساخته شده با مصالح بنایی امکاناتی از قبیل: سرویس بهداشتی، حمام، پذیرایی و اتاق خواب را در نظر گرفت برای ساخت این سازه با توجه با انتخاب و بودجه مشتری میتوان از متریال های گوناگون شامل ورق سایدینگ، ساندویچ پانل دکوراتیو و همچنین ورق کامپوزیت به همراه چوب استفاده نمود.

 

از نوع دیگر سازه های پیش ساخته که در مشاغل کاربرد فراوانی دارد میتوان به سازه نگهبانی اشاره نمود که اغلب این سازه در ورودی پاساژهای تجاری، مراکز خرید، مراکز اداری و نظامی مورد بهره برداری قرار میگیرد از این رو این سازه دارای ابعاد و متریال گوناگون میباشد، کانکس نگهبانی ساخته شده با توجه به نیاز نگهبانان در ابعاد و اشکال گوناگون ساخته میگردد از این رو باید کانکس  نگهبانی ساخته شده تامین دید 360 درجه برای کنترل دقیق عبور و مرور را داشته باشد.

 

کانکس نگهبانی بصورت مربعی ساخته میشوند ولی برای بعضی کاربری ها بصورت بیضی یا منحنی ساخته میشود که بطور معمول در ورودی پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد، که با داشتن شیشه خم سکوریت میتوان این کانکس را در ابعاد گوناگون تهیه تولید نمود، قیمت یک سازه نگهبانی کمتر از ساخت اتاقک نگهبانی میباشد و چون سازه نگهبانی پیش ساخته را میتوان بسهولت جابجا نمود باعث گردیده تا کانکس نگهبانی پر مصرف ترین سازه پیش ساخته باشد.

                        

2

 

کانکس نگهبانی در سه حالت کلی براساس متریال و امکانات طراحی و تولید میگردد که حالت اول کانکس نگهبانی ساده میباشد، این سازه با بهرهمندی از ورق گالوانیزه رنگی ارزانترین نوع سازه نگهبانی میباشد و مناسب ساختمان های در حال احداث، کانکس نگهبانی محله میباشد. در حالت دوم کانکس نگهبانی با بدنه ساندویچ پنل که اغلب در مناطق سردسیر و گرمسیر مورد استفاده قرا میگیرد این سازه دارای یک لایه ورق گالوانیزه در بده خارجی و یک لایه ورق گالوانیزه در بدنه داخلی که فضای بین این دو ورق با فوم پلی اروتان تزریقی پر شده است ساخته میگردد که قیمت این سازه نسبت به سازه های معمولی گرانتر میباشد. 

 

سازه نگهبانی کامپوزیتی که میتوان بعنوان کانکس نگهبانی شیک نیز معرفی نمود این سازه با بهرمندی از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در بدنه خارجی خود باعث ایجاد نمایی مدرن و زیبا میگردد چون ورق های کامپوزیت دارای رنگبندی های متنوعی است از این رو میتوان با توجه به رنگ موردنظرشما و یا رنگ تبلیغاتی برندینگ سازمان و یا شرکت خود باعث میگردد تا این سازه، سازه ای پرطرفدار در انواع حالت های توضیح داده شده کانکس نگهبانی گردد.

 

شاید شما در محل کارگاه و یا کارخانه خود بفکر داشتن یک سازه اداری و مدیریتی باشد اینجاست که باید به متراژ و مجوز برای ساخت این سازه فکر کنید، اگر احیانا نتوانید مجوز ساخت رو تهیه کنید و یا اگر شما مستاجر هستید و نیاز به یک سازه با قابلیت جابجایی آسان دارید بهترین گزینه در مقابل شما کانکس اداری  میباشد، زیرا این سازه ها اغلب دارای نمای شیک و مدرن هستند که  مشتریان شما تفاوتی از لحاظ نمای خارجی این سازه با سازه های سنتی بنایی متوجه نخواهند شد، کانکس اداری بطور معمول دارای  نمای کامپوزیت و چوب ترمو به همراه شیشه های قدی میباشد

از امکاناتی که این سازه دارا میباشد متوان به اتاق انتظار، اتاق مدیریت، اتاق جلسات و اتاقک خدمات باشد این سازه بدلیل کاربری آن میتوان در جاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد، این سازه نیز همانند سازه نگهبانی  دارای سه حالت معولی، ساندویچ پنل و کامپوزیت و چوب میباشد .

 

1

 

شما عزیزان برای داشتن یک سازه شیک و مدرن، استاندارد و مقرون بصرفه میتوانید نقشه و یا حتی ایده خود را برای کارشناسان و مهندسین مجموعه ققنوس کانکس خاورمیانه ارسال کنید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: