روبیکا از چه طریق درآمد تولیدکنندگان محتوا را پرداخت می‌کند؟

روبیکا از چه طریق درآمد تولیدکنندگان محتوا را پرداخت می‌کند؟
کدخبر : 554886

روبیکا در رونمایی از این سرویس اعلام کرده که هیچ پیش شرطی برای کاربران در نظر نگرفته و شما می‌توانید به محض ایجاد یک کانال پیام رسان یا صفحه روبینو با تولید محتوا و بازدید این محتواها توسط علاقه‌مندان در سود سهام‌داران روبیکا یعنی ایرانسل و همراه اول شریک شوید.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از ایلنا: روبیکا به تازگی از سرویس کسب درآمد خود به شکلی جدید و نو رونمایی کرده است که با استفاده از آن قادر هستید به راحتی با تولید محتوا درآمد کسب کنید. این فیچر یا ویژگی نسبت به نسل قبلی خود بهبودهای فراوانی پیدا کرده و می‌تواند برای شما هم جذاب باشد. شما می‌توانید با نصب روبیکا، این سوپر اپلیکیشن را همین الان دانلود کرده و شروع به کسب درآمد کنید!
همان‌طور که احتمالاً خودتان حدس می‌زنید، میزان درآمد هر فردی که در این اپلیکیشن و برنامه دست به تولید محتوا می‌زند، میزان و تعداد کاربران فعالی است که از محتوا او دیدن می‌کنند، می‌باشد. هرچقدر که میزان بازدید از یک محتوا توسط افراد مختلف بیشتر باشد، حجم و ترافیک بیشتری هم مصرف می‌شود و روبیکا درصد بیشتری از درآمد را به فرد هدیه می‌دهد، اما چرا و چطور؟
روبیکا بر چه اساس و مبنایی این سرویس را ارائه کرده است؟ تأمین کنندگان این بودجه چه کسانی هستند؟ آیا قرار است در اول هر محتوا تبلیغی گذاشته شود تا فرد تولید کننده محتوا بر اساس میزان بازدید تبلیغاتی که در اول محتوایش نمایش داده می‌شود، کسب درآمد کند؟

پشت پرده کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا

شرکت‌های بزرگی همچون ایرانسل و همراه اول که به عنوان بهترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران شناخته می‌شوند، دو سهام‌دار بزرگ سوپراپلیکیشن روبیکا هستند. این شرکت‌ها به واسطه این که یکی از بزرگ‌ترین منابع درآمد آن‌ها میزان حجم مصرفی و ترافیکی است که کاربران در دنیای اینترنت مصرف می‌کنند به کاربران و افرادی که در سوپر اپلیکیشن روبیکا تولید محتوا انجام می‌دهند به واسطه انجام این فعالیت، بخشی از درآمد خود را با آن‌ها شریک می‌شوند تا این افراد علاقه بیشتری به تولید محتوا پیدا کنند.

کسب درآمد از تولید محتوا، این روزها بر سر زبان‌ها افتاده!

هر فردی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌داند افرادی که در یوتیوب مشغول تولید محتوا هستند از این سرویس انتشار ویدئو می‌توانند درآمد کسب کنند! در واقع به نوعی کسب درآمد از تولید محتوا این روزها ترند شده و افراد مستعد زیادی پیدا شده که با تولید محتوا در دنیای اینترنت سعی در کسب درآمد داشته‌اند، اما چرا باید از روبیکا استفاده کرد؟
بزرگ‌ترین مزیت روبیکا نسبت به یوتیوب، عدم فیلتر بودن آن است. هر کاربری با دسترسی به اینترنت به راحتی می‌تواند در این اپلیکیشن عضویت پیدا کرده و فرایند تولید محتوا و کسب درآمد را شروع کند.
اگر جوانی هستید که به دنبال کسب درآمدید و یا فردی هستید که به عنوان یک متخصص در حوزه‌های مختلفی همچون آشپزی، بازیگری و یا حتی یک حوزه آموزشی خاص شناخته شده‌اید، تولید محتوا در روبیکا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که در کنار تبلیغات و مطرح شدن خدمات، محصولات و خود شما می‌توانید منبع درآمدی را برای خود ایجاد کنید.
تولید محتوا کار چندان سختی نیست و شما حتی با همین گوشی موبایل و ابزارهای ابتدایی می‌توانید محتواهای ارزشمندی تولید کنید که مخاطبان شما را ساعت‌ها درگیر کند.

کسب درآمد از محتوا را جدی بگیرید

افرادی که در حوزه‌های خاصی مشغول به فعالیت‌اند، احتمالاً به این موضوع رسیده‌اند که کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی به حوزه کاری آن‌ها علاقه‌مندند! همین موضوع می‌تواند برای آن‌ها انگیزه‌ای باشد که برای تولید محتوا دست به کار شوند و چه چیزی بهتر از این که مکان انتشار محتوای آن‌ها برایشان درآمدی هم در نظر بگیرد!
روبیکا در رونمایی از این سرویس اعلام کرده که هیچ پیش شرطی برای کاربران در نظر نگرفته و شما می‌توانید به محض ایجاد یک کانال پیام رسان یا صفحه روبینو با تولید محتوا و بازدید این محتواها توسط علاقه‌مندان در سود سهام‌داران روبیکا یعنی ایرانسل و همراه اول شریک شوید.
محتواهایی که تولید می‌کنید از نظر نوع محدودیتی ندارند و حتی از تولید محتوای متنی می‌توانید درآمد کسب کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید با انتشار شعرها و متن‌های خلاقانه خود در یک کانال پیامرسان در صورتی که مخاطبان و کاربرانی آن‌ها را مشاهده کنند، درآمد زایی داشته باشید.

سهم تو از این درآمد چقدره؟

هر کاربری در سرویس کسب درآمد از روبیکا می‌تواند به راحتی میزان درآمد خود را به تفکیک کانال‌ها و صفحات خود در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده کند. در داشبورد شما اطلاعات ارزشمندی لحاظ شده که در راستای تحلیل عملکرد خود می‌توانید از آن استفاده کنید.
شما پس از ثبت نام و ایجاد کانال یا صفحه خود، می‌توانید درآمدهای خود را وصول کنید. تنها پیش شرط لازم برای دریافت درآمد این است که میزان درآمد کسب شده به حداقل ۲۰ هزارتومان رسیده باشد. البته لازم است که در ابتدای کار برای یکبار احراز هویت را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: