انعقاد تفاهم نامه میان مدیریت شعب بانک مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

انعقاد تفاهم نامه میان مدیریت شعب بانک مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد
کدخبر : 555029

با حضور مدیرعامل بانک مسکن، تفاهم نامه ای میان مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منعقد شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: نشستی با حضور مدیر عامل بانک مسکن، مدیر شعب استان و رییس اداره اعتبارات بانک مسکن با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، به منظور رفع موانع موجود در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر ۸.۸۰۰ واحد مسکونی برگزار شد.
در این نشست مدیر عامل بانک مسکن بر رفع مشکلات و تعیین تکلیف واحد های مسکونی پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.
مدیر عامل بانک مسکن در این نشست بیان داشت: همکاران بانک مسکن در استان آمادگی هر گونه خدمات و همکاری و همیاری در جهت رفع موانع به منظور تکمیل و تعیین تکلیف پروژه های مسکونی مسکن مهر را دارند.
وی انعقاد تفاهم نامه را یک اقدام انقلابی در جهت تسریع و رفع مانع ها و مشکلات 8.800 واحد مسکونی بلا تکلیف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بیان کرد.
دکترشایان افزود: مفاد این تفاهم نامه می تواند به تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به تسویه نقدی بدهی برخی از پروژه های راکد و فعال کردن برخی دیگر از پروژه های راکد با استفاده از امکان تبدیل پروژه های مسکونی مهر به نهضت ملی بیانجامد.
همچنین در این تفاهم نامه عنوان شد که شرکت عمران می بایست با استفاده از ظرفیت قانونی بوجود آمده در بند 4 تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 و در راستای جلو گیری از افزایش مبلغ اقساط ماهیانه صاحبان مسکن مهر، اقدامات لازم را برای اطلاع رسانی به متقاضیان مسکن و سازندگان مربوطه در خصوص افزایش نرخ سود تسهیلات از 4درصد به 18درصد تا پایان خرداد ماه سالجاری، انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: