شعبه امین بانک پارسیان آماده ارائه خدمات به مشتریان

شعبه امین بانک پارسیان آماده ارائه خدمات به مشتریان
کدخبر : 555105

عملیات بازسازی و تجهیز شعبه امین بانک پارسیان پایان یافت و این شعبه با طراحی جدید آماده ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان ارجمند است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان: آیین بازگشایی مجدد شعبه امین بانک پارسیان صبح روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه با حضور سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی به همراه تعدادی از مدیران و کارکنان شعب بانک پارسیان برگزار شد.
سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک در آیین بازگشایی این شعبه در جمع مدیران بانک و کارکنان شعب ضمن قدردانی از مدیریت پشتیبانی بانک و همه‌کسانی که در راه اندازی مجدد این شعبه تلاش کرده اند،گفت: زحماتی که برای بازسازی و تجهیز این شعبه انجام‌شده، سرمایه ملی است و امیدواریم با این اقدام پتانسیل لازم برای خدمت به مردم منطقه فراهم شود.
وی بابیان اینکه شعبه امین از پتانسیل خیلی خوب و مناسبی در منطقه برخوردار است، افزود: بانک پارسیان به‌عنوان یک‌نهاد مالی وظایف مهمی در اقتصاد کشور به عهده دارد که می‌بایست بتوانیم به بهترین شکل به آن عمل کنیم.
معاون شعب و پشتیبانی بانک در ادامه به عملکرد سال گذشته بانک اشاره و عنوان کرد: درمجموع سال گذشته در سطح شعب رشد مناسبی داشتیم و شاهد رشد تقریبی در تمامی شاخصه‌های بانک چه از نظر تسهیلات و تعهدات و چه ازنظر منابع بودیم و درمجموع شعب روند مثبتی داشتند.
سیامک دولتی تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز برنامه‌های منظم و منسجمی به‌ویژه از باب تسهیلات خرد و تعهدات موردتوجه قرار گیرد تا بتوانیم همچنان در مسیر خدمت رسانی مناسب به جامعه و سودآوری حرکت کنیم.
معاون شعب و پشتیبانی بانک با تأکید بر لزوم مشتری مداری و تکریم مشتریان گفت : باید بهترین نوع تعامل با مشتری را داشته و ضمن ارائه خدمات و تسهیلات اعتماد مشتریان را جلب و این امکان فراهم باشد که کلیه امور جاری مشتریان در بانک متمرکز شود.
وی خاطرنشان کرد: شعبه امین باوجود شرایط عالی و همکاران خوب شرایط سودآورتر شدن را هم دارد و ان شااله که در همین مسیر حرکت کند.
گفتنی است، شعبه امین بانک پارسیان با طراحی جدید به نشانی: تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان زهدی، نبش شمال شرقی چهارراه علامه طباطبایی پلاک 313 از امروز21 فروردین ماه آماده ارایه خدمات به مشتریان ارجمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: