معرفی‌شدگان بنیاد مسکن از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت دارند

معرفی‌شدگان بنیاد مسکن از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت دارند
کدخبر : 555256

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: همراهی و تعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی مواقع باعث سهولت در انجام امور و‌ در نهایت خشنودی و رضایتمندی معرفی‌شدگان بنیاد مسکن شده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: به مناسبت سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، «مجتبی سخنور» معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان با «حسین جنتی» مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان دیدار کرد.
سخنور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاش های بی‌وقفه و شبانه‌روزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خوزستان تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: نقش بنیاد در سال‌های اخیر به دلیل رخ دادن برخی حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله در استان خوزستان بسیار پررنگ بوده و از این حیث اقدام به موقع و سریع بنیاد قابل تقدیر و ستایش است.
سخنور همچنین به تعامل و‌ همکاری مناسب بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی ۱۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: پرداخت بیش از ۲۵هزار فقره تسهیلات معادل ۲۴۶۸ میلیارد ریال و تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای زلزله‌زدگان اندیکا در راستای اهداف و حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار جامعه و در جهت تأمین مسکن محرومان خصوصاً روستاییان بوده است.
معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان فعالیت و تعامل ۳ سال گذشته بین این بانک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خوزستان را در شناخت و آشنایی بیش از پیش آحاد جامعه خصوصاً قشر آسیب‌پذیر با خدمات و هدف بانک بسیار مؤثر دانست.
وی گفت: علاوه بر افتتاح حساب کارکنان بنیاد مسکن، افتخار بزرگی نصیبمان شد که توانستیم در چهار شهرستان اهواز، مسجدسلیمان بندر امام خمینی و بندر ماهشهر بیش از ۱۵ هزار حساب برای معرفی‌شدگان و آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی افتتاح کنیم.
در ادامه این جلسه، جنتی با اشاره به عملکرد رضایت بخش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد؛ همراهی و تعامل بانک در تمامی مواقع باعث سهولت در انجام امور و‌ در نهایت خشنودی و رضایتمندی معرفی‌شدگان بنیاد شده است.
وی در ادامه از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بابت انجام سریع و دقیق امورات بانکی تقدیر و تشکر کرد.
در پایان سخنور با اهدای تندیس به مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس بنیاد را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: