روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است

روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است
کدخبر : 555258

مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی: در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر «علی جباری» مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:
به نام خدا
یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی، سرمایه انسانی آن است.
روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌نمایم.
بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.
روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.
گفتنی است، در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: