از مسابقه تعاملی نرم افزار فام رونمایی شد

از مسابقه تعاملی نرم افزار فام رونمایی شد
کدخبر : 555273

در ادامه کمپین 360 نرم افزار فام با عنوان " با فام سخن بگو" مسابقه تعاملی این نرم افزار در برنامه یکصد شبکه ورزش صدا و سیما راه اندازی شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت فام: این مسابقه که در راستای مسابقه انتخاب قهرمانان قرن ورزش ایران طراحی شده است، ابزاری برای افزایش تعامل مخاطبان فام با این نرم افزار است. کاربران فام می توانند هر روز از ساعت ۱۹:۱۵ به صورت زنده از شبکه ورزش سوالات مسابقه را مشاهده و از طریق نرم افزار فام به آن پاسخ دهند. برای سهولت کاربران بنری با عنوان "مسابقه فام کیو" در داخل نرم افزار فام قرار گرفته که کاربران با کلیک بر روی آن هر روز می توانند در مسابقه شرکت کنند. هر روز به تمامی کاربرانی که به هر ده سوال این مسابقه پاسخ درست دهند بدون قرعه کشی جایزه ۵۰ میلیون ریالی بین تمام آنها تقسیم خواهد شد.
شایان ذکر است کمپیین نرم افزار فام به عنوان تنها نرم افزار سخنگوی پرداخت در ایران از 15 اسفند ماه سال گذشته شروع شده و کاربران می توانند علاوه بر جوایز متعدد این کمپین، با هر تراکنش یک شانس جوایز بزرگ 800 میلیون ریالی فام را که همزمان با فرخنده ایام میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد کسب کنند. شانس کاربرانی که از طریق فرمان صوتی با روبات سخنگوی این نرم افزار سخن بگویند دو برابر بیشتر است.
گفتنی است که فام تنها اسپانسر برنامه یکصد که به انتخاب قهرمانان قرن ورزش ایران می پردازد بوده و در راستای حمایت از افتخارآفرینی های یکصد سال اخیر ورزش ایران به حمایت از قهرمانان ملی ورزش ایران پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: