اعطای اختیارات کامل به مدیران عامل زیرمجموعه سایپا / آماده باش مدیران سایپا برای تولید ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری

اعطای اختیارات کامل به مدیران عامل زیرمجموعه سایپا / آماده باش مدیران سایپا برای تولید 650 هزار دستگاه خودرو در سال جاری
کدخبر : 555379

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مدیران گروه این مجموعه خواست که برای تولید 650 هزار دستگاه خودرو برای سال جاری آماده شوند و تمام هم و غم خود را برای تحقق و اجرایی شدن 8 فرمان ابلاغ شده رئیس جمهور بگذارند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپانیوز: «محمدعلی تیموری» در نشست با مدیران گروه خودروسازی سایپا از تک تک آنها خواست که در راستای تحقق ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور، آماده شوند و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا در سال جاری، تولید هدف گذاری شده، محقق شود.
او با بیان اینکه تا پایان سال جاری خودروسازان بایستی یک میلیون و 650 هزار دستگاه خودرو تولید کنند و تحقق عدد کمتر قابل قبول نیست، گفت: ضرورت دارد مدیران گروه خودروسازی سایپا در تولید 650 هزار دستگاه خودرو که سهم این مجموعه است به طور کامل مشارکت داشته باشند و برنامه ها به گونه ای تنظیم شود که رشد تولید بیشتر از هدف گذاری یاد شده باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مدیران گروه باید به آن توجه کنند تولید اقتصادی است و همان گونه که اواخر سال گذشته عنوان شد تولید اقتصادی خودروهای کوییک و شاهین برای سال جاری دنبال خواهد شد؛  برای اینکه تولید اقتصادی محقق شود تمام شرکت های گروه باید بتوانند از مدیریت کارخانه ای خارج شوند و نقش مدیرعامل داشته باشند.
او با بیان اینکه برای اولین بار و با هدف چابک سازی گروه خودروسازی سایپا، تمام اختیارات به شرکت های گروه تفویض می شود، تصریح کرد: مجموعه هایی که در قالب هلدینگ هستند، باید به سمت شرکت داری حرکت کنند و دیگر وابسته به سایپا نباشند، استقلال در تصمیم گیری،  عمل و مباحث مالی باعث خواهد شد که گروه سریعتر به اهداف ترسیم شده و به خصوص 8 فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور برسد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال جاری شرکت های گروه خودروسازی سایپا به دو روش مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت یک بخش مربوط به نظام طرح ریزی بودجه و دیگری نظام دانش بنیان شدن شرکت ها است.
او با تاکید بر اینکه گروه باید به نظام بودجه ریزی تسلط داشته باشد و با تکیه به این مهم برنامه ریزی کند، گفت: اگر شرکت ها مدیریت مالی درست داشته باشند و اعتبارات مناسب از بانک ها دریافت کنند، می توان تولید بیش از 650 هزار دستگاه خودرو در سال جاری را دنبال کرد.
تیموری با بیان اینکه ضرورت دارد، شرکت های گروه خودروسازی سایپا مشکلات و چالش های خود را با سهامداران حل و فصل کنند، افزود: مبحث دیگری که از شرکت های گروه می خواهیم دانش بنیان شدن  است، چرا که این موضوع معیار ارتقا است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه فرآیند دانش بنیان شدن یک تا سه سال زمان می برد و این امر هیچ ایرادی ندارد، تصریح کرد: هر شرکتی که در این مسیر گام بردارد رشد می کند و در درجه بندی مجموعه بسیار اهمیت دارد در این میان اگر شرکتی برنامه دانش بنیان نداشته باشد درجه اش قطعا تنزل خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: